AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Fikk akkurat en air fryer levert på døren i julegave. Hva og hvordan bruker dere den? Jeg har aldri savnet frityrkoker, pommes frites og vårruller putter jeg i stekeovnen, og det er vel ca det jeg kommer på som liksom skal friteres...Så har egentlig lyst til å bytte den. Anonymkode: f1e15...7f2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Jeg fikk returnert den. Anonymkode: f1e15...7f2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Her bruker mannen den til alt mulig - kyllingvinger, vårruller, poteter, fish n chips osv. Kjempegodt det som kommer ut av den! Anonymkode: 02a91...267
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Mannen har en slik, og han bruker den til alt. I bruk hver dag til feks. pommes frites, poteter, ulike typer kjøtt (alt som kan stekes i ovnen), nuggets, grønnsaker. You name it! Anonymkode: df497...381
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Jeg bruker den mye til poteter i ulik form, fries, småpoteter mm. Bruker den også til hva den over nevner, kyllingvinger/klubber, fiskepinner, vårruller og andre ting som bare skal varmes opp. Rask sak, og enkel å rengjøre. Tror nok jeg burde utvide bruken av den noe, men den er kjekk til overnevne, og sikkert bra til andre greier også. Anonymkode: 976d5...b78
Baktusen Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Rundstykker! Hamburger og pommes. Bacon. Laks med båtpoteter og grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #7 Skrevet 24. desember 2020 Takk for svar! Det er ingenting i eksemplene jeg spiser noe særlig av. Giver har lovprist air fryer men har tydeligvis lukket ørene når jeg har sagt at det ikke var noe jeg ønsket, hadde behov for eller plass til, så etter div research på diverse matgrupper dro jeg ned i butikken og fikk returnert uten kvittering. Jeg husker fremdeles hvor sur jeg ble da moderen insisterte på at man måtte ha mixmaster, den har jeg vel brukt ti ganger på 20 år, og da jeg bodde sammen med giver og han dro en jævla frityrkoker inn i huset...Selv vaffeljernet irriterer meg litt, men vafler er godt av og til 🤪 Og vaffeljern og mixmaster er lettere å stue vekk 😊 Serverer han noe som ikke kunne gått i en slik neste gang han kommer på middag. Anonymkode: f1e15...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå