Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(Og mangel på tiltrekning.) Noen som har gjort det?

Hvordan gikk det etter skilsmissen? Hvordan var det å være skilt? Traff du noen andre? Angret du?

Hvor lenge siden er det og hva tenker du om avgjørelsen nå?

Tilleggsinfo:

Jeg var forelsket i ham i starten. Men jeg har aldri vært sikker på at jeg elsker ham som en partner. Jeg har landet på at jeg aldri har gjort det.

Endret av Påskelilja
Tilleggsinfo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Påskelilja skrev (4 minutter siden):

Hvordan gikk det etter skilsmissen? Hvordan var det å være skilt? Traff du noen andre? Angret du?

Her burde du sjekke ut hva SSB sier. Du vil ha 70% sjanse for å skille deg på nytt og dø gammel og ensom.

• Liker 8
Skrevet
KjellYngvar skrev (2 minutter siden):

Her burde du sjekke ut hva SSB sier. Du vil ha 70% sjanse for å skille deg på nytt og dø gammel og ensom.

Jeg skal ikke gifte meg på nytt. Alene betyr ikke ensom. Vil heller være alene enn å være i et ekteskap som føles 100 % feil.

• Liker 16
Skrevet
Påskelilja skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ikke gifte meg på nytt. Alene betyr ikke ensom. Vil heller være alene enn å være i et ekteskap som føles 100 % feil.

Hvorfor ble du gift da?

Dette høres veldig rart ut. Når du tenker slike tanker så vil ekteskapet selvfølgelig føles hundre prosent feil.

Jeg tror feilen ligger hos deg og ikke mannen din. Du aner bare ikke hvilke konsekvenser et brudd vil få for resten av livet ditt. Sjekk ut SSB. Alle som er single er på leting etter en ny i løpet av nen år

• Liker 5
Skrevet

Eksen min gikk pga følelsene ikke var "rett". Nå har vi begge nye kjærester. 

Anonymkode: 50740...c94

Skrevet
KjellYngvar skrev (14 minutter siden):

Hvorfor ble du gift da?

Dette høres veldig rart ut. Når du tenker slike tanker så vil ekteskapet selvfølgelig føles hundre prosent feil.

Jeg tror feilen ligger hos deg og ikke mannen din. Du aner bare ikke hvilke konsekvenser et brudd vil få for resten av livet ditt. Sjekk ut SSB. Alle som er single er på leting etter en ny i løpet av nen år

Menn får mer ut av ekteskapet har jeg lest statistikk på.  Single kvinner lever lengre eller like lenge som gifte eller noe sånt, mens gifte menn lever lengre enn single.

• Liker 14
Skrevet

Dette er sikkert ikke denne typen kommentarer du ønsker deg, men jeg har likevel lyst til å gi deg et godt råd. Faktisk det beste råd du kan få: 
Prøv å fikse ekteskapet ditt. Legg alt du har i ett siste forsøk.
Og hvis det heller ikke går, prøv å finne alternative måter å leve sammen på. Skilsmisse bør være absolutt siste utvei når man har felles barn og det ikke er mishandling eller andre alvorlige årsaker som ligger til grunn for ønsket om skilsmisse. 

Anonymkode: 2e243...e0c

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette er sikkert ikke denne typen kommentarer du ønsker deg, men jeg har likevel lyst til å gi deg et godt råd. Faktisk det beste råd du kan få: 
Prøv å fikse ekteskapet ditt. Legg alt du har i ett siste forsøk.
Og hvis det heller ikke går, prøv å finne alternative måter å leve sammen på. Skilsmisse bør være absolutt siste utvei når man har felles barn og det ikke er mishandling eller andre alvorlige årsaker som ligger til grunn for ønsket om skilsmisse. 

Det er ingenting å fikse. Han er verdens beste. Jeg trives sammen med han. Men jeg har ikke den typen følelser for ham. Og jeg har alltid tvilt på følelsene mine for ham.

• Liker 3
Skrevet
Påskelilja skrev (5 timer siden):

Ja, det er mye bedre å være alene enn å prøve å holde i live et forhold uten følelser! Nå har jeg møtt en som er riktig for meg, og livet er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes!

Anonymkode: 90ade...c42

• Liker 8
Skrevet
Påskelilja skrev (50 minutter siden):

Det er ingenting å fikse. Han er verdens beste. Jeg trives sammen med han. Men jeg har ikke den typen følelser for ham. Og jeg har alltid tvilt på følelsene mine for ham.

Har dere barn? 

Anonymkode: 1c479...ef6

Gjest theTitanic
Skrevet
Påskelilja skrev (5 timer siden):

Da har du bestemt deg alt da. 

Forhold går opp og ned. Sex er ikke spennende i all evighet og det finnes opp og nedturer.  Et ekteskap handler om " i gode og onde dager". Så spørsmålet er hvor mye innsats dere legger i å ha gode opplevelser sammen, og å løse konflikter. 

Det er ikke alltid feil å gå, men man bør være innstilt på at alt ikke alltid er rosenrødt i et forhold. 

Skrevet
Påskelilja skrev (54 minutter siden):

Det er mye å be om, at man skal holde ut et liv sammen med en som burde vært venn, og ikke kjæreste. 

• Liker 3
Skrevet
Påskelilja skrev (55 minutter siden):

Høres ut som du tror gresset er grønnere på andre siden. Det er sjelden det. 

Anonymkode: 4b975...0b8

• Liker 6
Skrevet
Påskelilja skrev (1 time siden):

Og jeg har alltid tvilt på følelsene mine for ham.

Dette er vel det største problemet. 

Anonymkode: 50740...c94

• Liker 2
Skrevet
Påskelilja skrev (2 timer siden):

Du velger dine følelser. Gresset blir grønnest der du vanner det. Dette er ene og alene ditt valg. 

• Liker 14
Skrevet
KjellYngvar skrev (7 timer siden):

Hvorfor ble du gift da?

"Feilen"? Hvilken feil? 
Ts, har du ikke følelser for mannen din så er ikke forholdet rett for noen av dere. Han fortjener noen som har følelser for ham og du fortjener å ha et godt liv uten forstillelse. 

Anonymkode: 91a29...766

• Liker 7
Skrevet
Påskelilja skrev (7 timer siden):

Å skille lag betyr ikke at man må være gift. 

Anonymkode: ae15d...d1b

• Liker 1
Skrevet
Jensine skrev (7 timer siden):

Menn får mer ut av ekteskapet har jeg lest statistikk på.  Single kvinner lever lengre eller like lenge som gifte eller noe sånt, mens gifte menn lever lengre enn single.

Gift/samboer. Nå må du slutte å tro at gifte par har det bedre enn samboerpar. De lever på helt lik linje som gifte. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du velger dine følelser. Gresset blir grønnest der du vanner det. Dette er ene og alene ditt valg. 

Nei, det gjør man virkelig ikke. Man klarer ikke tvinge frem romantiske følelser. De er der, eller er der ikke. Å ha sex med noen man misliker eller bare ser som en venn er helt avskyelig. Det føles som overgrep. 

Anonymkode: a0e4a...ecf

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er mye bedre å være alene enn å prøve å holde i live et forhold uten følelser! Nå har jeg møtt en som er riktig for meg, og livet er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes!

Ja, men så dra da. Nå..! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...