Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst det er min feil. 

men jeg er så fortvila, jeg blir psykisk syk og kvalm av tanken på å måtte samarbeide med han i fremtiden. At jeg blir helt sånn psykiatrisk nesten og blir helt koko siden jeg har en greie med å ikke si noe før jeg virkelig sprekker da jeg har blitt tullet litt mye med, som har ødelagt veldig mye for meg. Han er veldig egoistisk, men har sine sider. Dårlig oppvekst.. men jeg orker han bare ikke. Når han er trygg er han grei men han er så rar... elsker meg ene dagen, driter i alt jeg har å si neste dagen. Synes alt er så utrolig trist, han besøker meg heller ikke, enda vi bor nærme nå og han klagde på lang avstand da jeg bodde noen timer vekke. Han sier han føler seg avvist når -jeg- har flyttet nærmere, men han har ikke besøkt meg uten massiv mas og mye snakk om det, som kommer i morhen, i overmorgen.. 

dessuten stinker det hos han , han har katt, og det stinker salmiakk, og han har ikke seng, bare sånn nødsentralen fra IKEA. Jeg dør på meg av skam nesten. Han har eiendeler som er mine, har brukt min underskrift fordi han er svartelista. Jeg blir gal av han for han oppfører seg som om dette er helt normalt. Jeg må vel ta abort..??? 

finnes det noen kloke hoder her??? :( 

Anonymkode: 05e0c...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt tatt abort, dessverre..:/ 

Anonymkode: ffcaf...841

• Liker 11
Skrevet

Jeg ville tatt abort. Da kan du kutte ham ut av livet ditt. 

Anonymkode: fd018...24c

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde nok også tatt abort selv om det er vanskelig.. både pga ustabile liv men også fordi en del psykiske lidelser kan gå i arv. Du vil nok elske barnet uansett men et det ikke bedre å få et når ting er mer på stell - og med en mann som ønsker deg og barnet? 

Anonymkode: cf82b...bc0

• Liker 2
Skrevet

Dersom du beholder så må du ha et forhold til denne personen resten av ditt liv. Tenk på det. Men mulig han kan forandre seg?

Anonymkode: 37474...5eb

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt abort 

Skrevet

Høres ut som han burde bodd i bemannet bolig under puh. Hvor langt er du på vei? Og hvorfor legger du deg ned med en slik mann?? 

Anonymkode: 9d988...9e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres ut som han burde bodd i bemannet bolig under puh. Hvor langt er du på vei? Og hvorfor legger du deg ned med en slik mann?? 

Anonymkode: 9d988...9e8

Jeg griner ved tanken....  

Anonymkode: 05e0c...98b

Skrevet

Enten abort eller "far ukjent". I sistnevnte tilfelle flytter du laaaaaangt bort. 

Anonymkode: 89cab...e11

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg blir psykisk syk og kvalm av tanken på å måtte samarbeide med han i fremtiden.

Der er svaret ditt. Med unge er du bundet til han for livet. 

Anonymkode: 74e46...6d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...