AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Samme rutinen hver gang. Ligger å klår litt, han hopper oppå meg eller jeg hopper opp på han, gjør oss ferdig. Sexen er over på ca 20 min. Ikke tar han på puppene ingenting. Stimulerer klitoris i 5 min og så er han klar for penetrering. Har prøvd å fortelle han litt hva jeg liker osv. Men han sier bare at vi jenter liker å bli kjørt hardt.. Han er fantastisk på alle andre mulige måter, så kjipt å måtte gi opp pga sex. Anonymkode: cbf60...8e6
Rant Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Hvorfor er du sammen med en mann som sier "dere jenter liker å bli kjørt hardt?". For det første generaliserer han, for det andre kaller han kvinner for jenter, for det tredje spiller det ingen rolle hva han tror kvinner foretrekker og for det fjerde er du ikke eksen hans som liker å bli "kjørt hardt". Finn deg en som respekterer deg, og som er fantastisk på alle mulig måter. 2
Fioljenta Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Hmm... det virker som om han trenger litt avlæring og opplæring av deg. En ide: Hva om du binder ham fast til sengen og viser ham hvordan du liker å elske. (Selvsagt kun hvis han går med på det.) Hvis du får binde ham fast kan han ikke «ta over» når han synes du har «somlet» lenge nok. Når jeg ikke rekker å bli klar for penetrering, vipper jeg rett og slett mannen min ut og smiler: «Å, nei, du. Jeg er ikke så klar enda.». Og så legger jeg hendene hans bestemt i skrittet mitt eller på puppene mine samtidig som jeg lar hendene mine gå løs på ham. Han forstår handling bedre enn ord. Uansett hvor mange ganger jeg sier dem. (Hvis han åpner for input, kan du evt. vise ham fingring-guiden. Noen ganger kan konkrete tips gjøre det enklere å gjøre noe annet enn det «vanlige».) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå