Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler her som må feire jul i karantene? Jeg er alene med et barn. Vi savner resten av familien men vi skal kose oss med hyggelige juleprogrammer på tv, altfor stor ribbe og masse godis. Vi har pyntet så fint, bakt smittefarlige kaker som bare vi kan spise, vasket ekstra godt og har nye juleklær.

Vi håper nissen tør å komme innom i natt og legge godis i strømpene. Vi skal sette frem hansker og antibac. 

Ønsker en god jul til alle og en ekstra tanke for alle andre som må være alene i julen eller på andre måter har fått en annerledes jul enn de hadde ønsket.

🎅👼🎄

Anonymkode: 73d9f...473

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fler her som må feire jul i karantene? Jeg er alene med et barn. Vi savner resten av familien men vi skal kose oss med hyggelige juleprogrammer på tv, altfor stor ribbe og masse godis. Vi har pyntet så fint, bakt smittefarlige kaker som bare vi kan spise, vasket ekstra godt og har nye juleklær.

Vi håper nissen tør å komme innom i natt og legge godis i strømpene. Vi skal sette frem hansker og antibac. 

Ønsker en god jul til alle og en ekstra tanke for alle andre som må være alene i julen eller på andre måter har fått en annerledes jul enn de hadde ønsket.

🎅👼🎄

Ønsker deg og barnet ditt en riktig God og anderledes Jul. Høres ut som dere kan få en fin jul selv om den selvsagt blir anderledes enn dere hadde planlagt.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

🎅👼🎄

Høres koselig ut 🥰 godt jul

Anonymkode: 40ef2...f8e

• Liker 3
Skrevet

Jeg er på pensjonat pga flytting og midlertidig mangel på bosted. Er helt tomt her nå, sitter alene i spisesalen og ser på julestjerna jeg hengte opp. Innehaver pynter ikke heller, vi må pynte selv :P

Anonymkode: 0db1a...27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...