solmåneogstjerner Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/trondheim-kommune-har-avdekket-utstrakt-festing.GB6OtZwjB?utm_source=share-btn Gjelder Trondheim, men det er ikke det eneste stedet det finnes personer med lavere intelligens.
Collan Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Her er vel fullversjonen: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bnXK1B/trondheim-vurderer-strengere-tiltak Quote Han forteller at de gjennom smittesporingen har avdekket miljøer som planlegger omfattende sosial kontakt i julen og at folk ikke møter opp til testing. – Noen har også vært utenlands uten å gå karantene når de kommer tilbake. Det hevdes at de blant annet har vært på Ibiza, sier han til VG. Jeg kjenner jeg blir både sint og matt når jeg leser slikt. Går det an å ha så lite ansvarsfølelse? Man kan faktisk bli alvorlig syk selv om man er under 50 år, det er folk i 20- og 30-årene som har ligget på intensivavdeling i Norge. Det eneste vi kan håpe på er at naboene til festen sier i fra til politiet, og at festdeltakerne får en saftig bot. Det er dessverre noen mennesker som trenger negativ ytre stimulans (bøter eller fengsel) for å klare å handle korrekt. 3
KvinneguidenBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (1 time siden): https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/trondheim-kommune-har-avdekket-utstrakt-festing.GB6OtZwjB?utm_source=share-btn Gjelder Trondheim, men det er ikke det eneste stedet det finnes personer med lavere intelligens. Ofte religiøse miljøer er det ikke? 1
Collan Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Just now, KvinneguidenBruker said: Ofte religiøse miljøer er det ikke? I dette tilfellet ser det ut til å være vanlige folk, gjerne litt yngre, som vil ta seg en fest. 2
XaoS Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 KvinneguidenBruker skrev (3 minutter siden): Ofte religiøse miljøer er det ikke? Om du kaller festmiljøet (mistenker rave-miljø ref. Grottefesten) en religion, så ja. God is their DJ, tross alt. 7
KjellYngvar Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 KvinneguidenBruker skrev (6 minutter siden): Ofte religiøse miljøer er det ikke? I menigheten hvor jeg går så er vi flinke med å holde avstand. Vi er velsignet og tror på at Gud beskytter oss, men det er de eldste i menigheten som tar avgjørelsene. Selv om det er pandemi er det lov å bruke hode. Ikke en eneste av menighetens 168 medlemmer har blitt syke og vi har testet alle medlemmene fire ganger per måned med hurtig test. Vi operer ikke med en meters regelen, men to meter som minimum. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 KvinneguidenBruker skrev (16 minutter siden): Ofte religiøse miljøer er det ikke? Jeg lurer på hvilke religiøse miljøer som har for vane å dra til Ibiza?
clyde Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 Blondie65 skrev (18 minutter siden): Jeg lurer på hvilke religiøse miljøer som har for vane å dra til Ibiza? Det lurer jeg også på 😅
NorthernLight Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 (endret) Her om dagen sa en bekjent som jobber i en butikk til en kunde at han pent måtte bruke munnbind i butikken. Han fikk en rystende melding tilbake : "Hold kjeft din jævla handikappa idiot, Kunden sa han tilhørte en viss religion og at de ikke trengte å bruke munnbind. " vedkommende er handikappet og ble selvfølgelig veldig lei seg. Dette var på Oslo øst.. Endret 23. desember 2020 av NorthernLight 2
PassionatePatti Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Nok av idioter her i Oslo også, det er ikke lenger siden enn lørdag at noen hadde smittefest i gården. 2
NorthernLight Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 PassionatePatti skrev (2 minutter siden): Nok av idioter her i Oslo også, det er ikke lenger siden enn lørdag at noen hadde smittefest i gården. Det kan man trygt si. 2
Barix Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Det paradoksale er at fordi noen bryter reglene, reagerer makthaverne med å gjøre det strengere for de som følger dem. De som driter i reglene vil jo fortsette å drite i dem uansett. 6
Cleopatra70 Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 At dere ikke ser hva som foregår. Splitt og hersk, gjør folk til angivere så blir jobben lettere. "There’s something strange going on in this house It’s like we’re pushing all these buttons Trying to start a war amongst ourselves" 1
Anbefalte innlegg