MiniMjau Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Støvsuger.... Robotstøvsuger eller trådløs støvsuger? Jeg er usikker på hva jeg skal velge... Har to etg, tenkte ha robot i 1 etg stue/kjøk/inngang....og da bør jeg vel ha annen støvsuger i 2.etg. eller kan jeg flytte den opp når jeg skal støvsuge oppe? Eller gå for en trådløs type. , det er jo overkommelig å støvsuge for hånd. Har 120 m2 totalt, rekkehus.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 MiniMjau skrev (18 minutter siden): Støvsuger.... Robotstøvsuger eller trådløs støvsuger? Jeg er usikker på hva jeg skal velge... Har to etg, tenkte ha robot i 1 etg stue/kjøk/inngang....og da bør jeg vel ha annen støvsuger i 2.etg. eller kan jeg flytte den opp når jeg skal støvsuge oppe? Eller gå for en trådløs type. , det er jo overkommelig å støvsuge for hånd. Har 120 m2 totalt, rekkehus. Har sluttet å støvsuge. Bruker bare mopp/våtservietter. Anonymkode: 6a0f1...c23
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Robotstøvsuger kan ikke erstatte all støvsuging Med mindre den kommer til overalt, og det høres det ikke ut som. En robotstøvsuger vil jo heller aldri kunne støvsuge en sofa eller andre møbler, og kommer ikke til i alle kroker. Vår robot går på stue og kjøkken. Resten tar vi med vanlig støvsuger, men sparer opp til å kjøpe en Dyson uten ledning. Måtte jeg velge mellom de to, hadde jeg tatt en trådløs en. Anonymkode: a30e7...54e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Robotstøvsugeren vår (roborock) støvsuger 5 dager i uka og vi har omtrent ikke støv ellers lenger. støvsuger trapp og sofa en gang i bland med vanlig støvsuger og tørker støv max fire ganger i året med klut og det er generelt lite pga roboten. Småbarns familie med en stor latterlig langhåret hund... Anonymkode: 8a18d...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Har en roborock som støvsuger første etasje hver dag. Vi har nesten ikke støv lengre. Har i tillegg en vanlig gammeldags støvsuger som vi bruker ved store uhell (har to barn) og når vi trenger å ta sofaen. Anonymkode: 9ebcd...fec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå