Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte feiret jul aleine. Eller gråtende i søvn på grunn av noe mamma har sagt eller gjort.

I år feirer samboeren min og jeg aleine, vi gir aldri gaver eller lager noe ekstra godt. Jeg har prøvd flere år, men det funker bare ikke.

I går kranglet vi og nå sitter jeg her. Vet ikke hvor han er, han sier ikke noe.

Alt jeg ønsker meg er en varm og trygg jul, med glede og latter. Noen som vil feire med meg og ikke føle meg til bry.

Måtte bare lette tankene mine.

Kvinne 30 

Anonymkode: 9271e...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du og samboeren det ellers i hverdagen? Har dere det bra? Er det bare nå i jula det er kjipt? 

Hvorfor gidder han ikke være med å lage til en koselig jul for dere to? Det skal da virkelig ikke mye til! 

Anonymkode: 1e8f8...3f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan har du og samboeren det ellers i hverdagen? Har dere det bra? Er det bare nå i jula det er kjipt? 

Hvorfor gidder han ikke være med å lage til en koselig jul for dere to? Det skal da virkelig ikke mye til! 

Han bryr seg ikke om noen ting. De feiret ikke jul som barn, han vet på en måte ikke hva det er.

Vi har det mye fint sammen i hverdagen, men også ikke. Han viser ikke så mye følelser, jeg sitter mye aleine. Alt blir så ekstra synlig i julen, da føler jeg på en tristhet jeg ikke kjenner på til daglig.

Skrevet

Finn en god psykolog på nyåret og bytt ut han du er sammen med. Ulykkelighet spør ikke når det passer. Den må jobbes ved bestemthet og ønsket om en endring :hjerte:

:klem:

Anonymkode: 3a80f...789

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finn en god psykolog på nyåret og bytt ut han du er sammen med. Ulykkelighet spør ikke når det passer. Den må jobbes ved bestemthet og ønsket om en endring :hjerte:

:klem:

Anonymkode: 3a80f...789

Takk ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han bryr seg ikke om noen ting. De feiret ikke jul som barn, han vet på en måte ikke hva det er.

Vi har det mye fint sammen i hverdagen, men også ikke. Han viser ikke så mye følelser, jeg sitter mye aleine. Alt blir så ekstra synlig i julen, da føler jeg på en tristhet jeg ikke kjenner på til daglig.

Men er dette en person du vil ha en framtid med? Ville det ikke vert bedre om dere begge fant en som er mer lik en selv? 

Trist du føler det på denne måten. Jeg ville kanskje sett meg rundt etter en annen plass å feire jul. Har du venner du kan spør? Jeg ville blitt veldig glad om en venninne spurte meg. Ingen skal være lei seg og føle seg aleine. 

Du kan også hjelpe andre. Kanskje du kan invitere noen til deg selv? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men er dette en person du vil ha en framtid med? Ville det ikke vert bedre om dere begge fant en som er mer lik en selv? 

Trist du føler det på denne måten. Jeg ville kanskje sett meg rundt etter en annen plass å feire jul. Har du venner du kan spør? Jeg ville blitt veldig glad om en venninne spurte meg. Ingen skal være lei seg og føle seg aleine. 

Du kan også hjelpe andre. Kanskje du kan invitere noen til deg selv? 

Det blir nok oss. Av både økonomiske grunner og fordi jeg tror vi er to ødelagte sjeler som ikke kan finne ro andre steder. Jeg har flere venner her i byen vi bor, men alle har dratt hjem til sine familier dessverre.

Jeg skal klare denne julen og 😊 Har fått noen gaver fra noen i familien, så de blir hyggelig å åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...