AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Er det lov å være oppgitt her? Lillemor sluttet med bleie i helgen. Vi må følge henne opp hvert 30.minutt for å ts henne på do, men 0 uhell hjemme. Barnehagen gidder derimot ikke følge det opp, og hun hadde hatt 5 uhell når jeg hentet henne kl 12 😠😠hun blir jo så lei seg når de late tantene ikke følger opp dogåinga!!! Det er ikke første gang vi er misfornøyde, de gidder ikke skifte til matchende klær hvis hun søler på seg heller, selv om vi har matchende tøy liggende. De lar henne leke i sølepyttene selv om vi sier hun blir våt gjennom, og de bruker lue foran pannebånd som vi foretrekker. Vurderer nå sende mail til styrer. Hva skal jeg skrive? Vurderer bytte bhg. Anonymkode: dc760...d57
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Haha, godt forsøk. Anonymkode: 6b122...cb1 26
nøtta Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Gud bedre... Får ikke troll juleferie??! 🙄🤨 23
miaw Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 nøtta skrev (6 minutter siden): Gud bedre... Får ikke troll juleferie??! 🙄🤨 Bare vent, det er alltid noen som biter på. 13
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Matchende antrekk!? 😂😂😂 Anonymkode: 0c4d6...e15 4
Kenelz Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Begynner å gå lei av KG-trolls. Kan ikke MOD vær så snill få endret regelverket og bannlyse brukere som bare er her for å provosere? Altså?? 16
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det lov å være oppgitt her? Lillemor sluttet med bleie i helgen. Vi må følge henne opp hvert 30.minutt for å ts henne på do, men 0 uhell hjemme. Barnehagen gidder derimot ikke følge det opp, og hun hadde hatt 5 uhell når jeg hentet henne kl 12 😠😠hun blir jo så lei seg når de late tantene ikke følger opp dogåinga!!! Det er ikke første gang vi er misfornøyde, de gidder ikke skifte til matchende klær hvis hun søler på seg heller, selv om vi har matchende tøy liggende. De lar henne leke i sølepyttene selv om vi sier hun blir våt gjennom, og de bruker lue foran pannebånd som vi foretrekker. Vurderer nå sende mail til styrer. Hva skal jeg skrive? Vurderer bytte bhg. Anonymkode: dc760...d57 God jul, logg av nettet nå. Anonymkode: f5b45...263 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 For noen drittfolk! At ungen tisser på seg får så være, men at barnehagetantene ikke sørger for at hun får matchende tøy er uhørt. Ring advokaten din sporenstreks! Dette kan gi jenta traumer. Ikke minst får du som foreldre rykte på deg for å ha et uflidd barn. Anonymkode: 108f0...0c9 9
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 Dit barn tisser usedvanlig masse. Anonymkode: 2484f...6e3 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 nøtta skrev (2 timer siden): Gud bedre... Får ikke troll juleferie??! 🙄🤨 Det er tydeligvis akkurat det de får... Anonymkode: 838ca...bd8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 Mange som skriver troll her ogbdet er det sikkert. Men som ped.leder er dette ting som jeg har opplevd mer enn én gang 😳 Anonymkode: 1cbf5...f81 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det lov å være oppgitt her? Lillemor sluttet med bleie i helgen. Vi må følge henne opp hvert 30.minutt for å ts henne på do, men 0 uhell hjemme. Barnehagen gidder derimot ikke følge det opp, og hun hadde hatt 5 uhell når jeg hentet henne kl 12 😠😠hun blir jo så lei seg når de late tantene ikke følger opp dogåinga!!! Det er ikke første gang vi er misfornøyde, de gidder ikke skifte til matchende klær hvis hun søler på seg heller, selv om vi har matchende tøy liggende. De lar henne leke i sølepyttene selv om vi sier hun blir våt gjennom, og de bruker lue foran pannebånd som vi foretrekker. Vurderer nå sende mail til styrer. Hva skal jeg skrive? Vurderer bytte bhg. Anonymkode: dc760...d57 😱 Å sende mail til styrer holder ikke! Her må det et formelt brev til utdanningsdepartementet, kanskje også til statsministeren som øverste leder. Lille prinsesse må selvsagt få gå i ny bhg, kanskje en på Skaugum eller lignende. Eller i det minste en egen bleieslutt-pedagog til å fotfølge henne og være føre var med potta. Og alle ansatte som til nå ikke har fulgt opp lille prinsesse ordentlig, må gå på dagen! Det skulle bare mangle! Anonymkode: 29acb...bff 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 Jeg savner den tiden det var morsomme tulletråder her. Anonymkode: 74652...474 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #16 Skrevet 23. desember 2020 Hahaha. Denne var faktisk morsom da, har vært så mange tåpelige tråder om barnehageansatte på forumet de siste måneden. (Som sikkert hadde latt seg fikse mye raskere ved en hyggelig samtale med barnehagen, men er jo tydeligvis bedre å henge de ut her. 🤣) Anonymkode: 33940...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #17 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange som skriver troll her ogbdet er det sikkert. Men som ped.leder er dette ting som jeg har opplevd mer enn én gang 😳 Anonymkode: 1cbf5...f81 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hahaha. Denne var faktisk morsom da, har vært så mange tåpelige tråder om barnehageansatte på forumet de siste måneden. (Som sikkert hadde latt seg fikse mye raskere ved en hyggelig samtale med barnehagen, men er jo tydeligvis bedre å henge de ut her. 🤣) Anonymkode: 33940...2a2 Vel, ja... Dette er dessverre reelle situasjoner fra bhg Anonymkode: dc760...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå