Gå til innhold

Late barnehageansatte som ikke hjelper til med bleieslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å være oppgitt her? 

Lillemor sluttet med bleie i helgen. Vi må følge henne opp hvert 30.minutt for å ts henne på do, men 0 uhell hjemme.

Barnehagen gidder derimot ikke følge det opp, og hun hadde hatt 5 uhell når jeg hentet henne kl 12 😠😠hun blir jo så lei seg når de late tantene ikke følger opp dogåinga!!! Det er ikke første gang vi er misfornøyde, de gidder ikke skifte til matchende klær hvis hun søler på seg heller, selv om vi har matchende tøy liggende. De lar henne leke i sølepyttene selv om vi sier hun blir våt gjennom, og de bruker lue foran pannebånd som vi foretrekker.

Vurderer nå sende mail til styrer. Hva skal jeg skrive? Vurderer bytte bhg.

Anonymkode: dc760...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, godt forsøk.

Anonymkode: 6b122...cb1

• Liker 26
Skrevet

Gud bedre... Får ikke troll juleferie??! 🙄🤨

• Liker 23
Skrevet
nøtta skrev (6 minutter siden):

Bare vent, det er alltid noen som biter på.

• Liker 13
Skrevet

Matchende antrekk!? 😂😂😂

Anonymkode: 0c4d6...e15

• Liker 4
Skrevet

Begynner å gå lei av KG-trolls. 

Kan ikke MOD vær så snill få endret regelverket og bannlyse brukere som bare er her for å provosere? Altså??

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lillemor sluttet med bleie i helgen. Vi må følge henne opp hvert 30.minutt for å ts henne på do, men 0 uhell hjemme.

Barnehagen gidder derimot ikke følge det opp, og hun hadde hatt 5 uhell når jeg hentet henne kl 12 😠😠hun blir jo så lei seg når de late tantene ikke følger opp dogåinga!!! Det er ikke første gang vi er misfornøyde, de gidder ikke skifte til matchende klær hvis hun søler på seg heller, selv om vi har matchende tøy liggende. De lar henne leke i sølepyttene selv om vi sier hun blir våt gjennom, og de bruker lue foran pannebånd som vi foretrekker.

God jul, logg av nettet nå. 

Anonymkode: f5b45...263

• Liker 3
Skrevet

For noen drittfolk! At ungen tisser på seg får så være, men at barnehagetantene ikke sørger for at hun får matchende tøy er uhørt. Ring advokaten din sporenstreks! Dette kan gi jenta traumer. Ikke minst får du som foreldre rykte på deg for å ha et uflidd barn. 

Anonymkode: 108f0...0c9

• Liker 9
Skrevet

Dit barn tisser usedvanlig masse.

Anonymkode: 2484f...6e3

• Liker 4
Skrevet
nøtta skrev (2 timer siden):

Det er tydeligvis akkurat det de får...

Anonymkode: 838ca...bd8

Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 0b2a0...61d

Skrevet

Mange som skriver troll her ogbdet er det sikkert. Men som ped.leder er dette ting som jeg har opplevd mer enn én gang 😳

Anonymkode: 1cbf5...f81

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

😱 Å sende mail til styrer holder ikke! Her må det et formelt brev til utdanningsdepartementet, kanskje også til statsministeren som øverste leder. Lille prinsesse må selvsagt få gå i ny bhg, kanskje en på Skaugum eller lignende. Eller i det minste en egen bleieslutt-pedagog til å fotfølge henne og være føre var med potta. Og alle ansatte som til nå ikke har fulgt opp lille prinsesse ordentlig, må gå på dagen! Det skulle bare mangle!

Anonymkode: 29acb...bff

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner den tiden det var morsomme tulletråder her.

Anonymkode: 74652...474

• Liker 1
Skrevet

Hahaha. Denne var faktisk morsom da, har vært så mange tåpelige tråder om barnehageansatte på forumet de siste måneden. (Som sikkert hadde latt seg fikse mye raskere ved en hyggelig samtale med barnehagen, men er jo tydeligvis bedre å henge de ut her. 🤣)

Anonymkode: 33940...2a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange som skriver troll her ogbdet er det sikkert. Men som ped.leder er dette ting som jeg har opplevd mer enn én gang 😳

Anonymkode: 1cbf5...f81

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hahaha. Denne var faktisk morsom da, har vært så mange tåpelige tråder om barnehageansatte på forumet de siste måneden. (Som sikkert hadde latt seg fikse mye raskere ved en hyggelig samtale med barnehagen, men er jo tydeligvis bedre å henge de ut her. 🤣)

Anonymkode: 33940...2a2

Vel, ja... 

Dette er dessverre reelle situasjoner fra bhg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...