Gå til innhold

Er det klinikken eller butikkens jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt microneedling og ikke fått noe som helts veiledning om hvilket cleanser jeg skal bruke dagen etter eller noe om det. Kun fått en krem som jeg har fått beskjed om å bruke. 
sendte mekding til klinikken idag og sendte linken av cleanser jeg brukte og sa om jeg kan bruke den.

de svarer vi vet ikke. Så sier jeg kan dere sjekke, og de svarer du må spørre butikken. 

altså??

de brukte 2 timer på en prosedyre igår som skulle ta 30 min. Hvorfor? Hun hadde andre pasienter vedisneav meg. Så mens jeg ventet på bedøvelse kremen gikk hun til andre pasient

og når vi skulle starte behandlingen skulle hun plutselrig bestille produkter og ble borte igjen typ 20 min

Er sykt at en klinikk kan være sånn??

herregud, cleanser må vel være dems ansvar?

Anonymkode: ef34b...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værste klinikken, den heter Bodyfly Frogner.

advarer alle mot å gå dit.

skikkelig uprofesjonelle

Anonymkode: ef34b...18f

• Liker 1
Skrevet

Takk for advarsel. 

Hvis du er usikker ville jeg bare brukt vann dagen etter og kremen du fikk.

Men se o. Det er noen syrer eller aktive ingredienser i cleanseren? Da ville jeg ventet noen dager. 

Anonymkode: b27e3...178

Skrevet

Takk for advarsel. Syns bare navnet på klinikken hørtes useriøst ut. Men det heter rens på norsk, ikke cleanser. 

Anonymkode: aee35...27d

Skrevet

Hvordan kan de vite om du kan produktet når de ikke selger det? Du burde brukt noe derifra.

Anonymkode: 47268...43b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan de vite om du kan produktet når de ikke selger det? Du burde brukt noe derifra.

Anonymkode: 47268...43b

Dette. TS kan da ikke holde klinikken ansvarlig for å vite alt om diverse andre produkter som TS kjøper andre steder? 

Anonymkode: 8984c...03b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette. TS kan da ikke holde klinikken ansvarlig for å vite alt om diverse andre produkter som TS kjøper andre steder? 

Anonymkode: 8984c...03b

Men var de proffe ville de visst hvordan ingredienser man kunne bruke og ikke. Da kan man være mer behjelpelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...