Ctrl Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 (endret) Hei du. Ettersom KG er mangfoldig, så ønsker jeg deg, uansett om du er: - Incel eller insol, eller ingen av delene - Overvektig, normalvektig eller slank - Ensom eller sammen med noen - Mann eller kvinne - Ufør, arbeidsledig eller i jobb - Rik, velholdt, knapp eller fattig - Frisk, redusert eller syk - Troll eller ekte ..en riktig god og fredfylt jul! Dette er tråden hvor du kan ønske alle eller noen utvalgte med nick god jul! Fyll tråden med godhet og varme nå når julen står i inngangen! Endret 23. desember 2020 av Ctrl 13
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 På vegne av mitt mangfoldige meg sier jeg tusen takk og det samme tilbake, med sølvklokker og fløyelsbånd på. Til alle andre også. Ha en fin juletid der du er, sånn som den nå blir i år. 🏳️🌈 3
Ctrl Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2020 En spesiell julehilsen ønsker jeg å gi til @Hoppetaujenta, @Rumle , @Chantielle, @SVK , @loveli, @Catalina Culès, @Rantog @Ariana807 for å nevne noen. God jul til dere! 5
Rant Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (1 minutt siden): En spesiell julehilsen ønsker jeg å gi til @Hoppetaujenta, @Rumle , @Chantielle, @SVK , @loveli, @Catalina Culès, @Rantog @Ariana807 for å nevne noen. God jul til dere! Tusen takk. Så koselig å bli nevnt - også blant mange fine mennesker da. Juleklem og riktig god jul @Ctrl 3
GrønnNellik68 Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 GOD JUL ALLE SAMMEN PÅ KG UANSETT HVEM DERE ER. Har fått mye underholdning her i fra i år. Kos dere alle mann og kvinner 🎄🎄🎄🎄🎄🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎄🎄🎄 6
SoWhat? Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 En spesiell hilsen til alle som er ufrivillig alene i julen. Husk at dette norske ståheiet ikke er vanlig i alle land eller blant alle i befolkningen. Jeg elsker den norske jula, men mer på avstand enn midt oppi 🙂 husk at det også er flere som sitter alene. Kos dere med mat og det dere har, eller bare la være. Ønsker dere fine dager uansett. Og ellers god jul og fine dager til alle som en 🙂 7
Rant Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 Ønsker å sende en julehilsen til @Catalina Culès, @Daryl Dixon, @Jerry Lee, @Hoppetaujenta, @Rumle, @HalldirV2, @Alterego666, @Ctrl, @Hannah80 og @SoWhat?. Håper julefreden senker seg og at dere får en riktig god jul med masse god julemat - hva enn det måtte være av snadder. 5
HalldirV2 Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 Rant skrev (3 minutter siden): Ønsker å sende en julehilsen til @Catalina Culès, @Daryl Dixon, @Jerry Lee, @Hoppetaujenta, @Rumle, @HalldirV2, @Alterego666, @Ctrl, @Hannah80 og @SoWhat?. Håper julefreden senker seg og at dere får en riktig god jul med masse god julemat - hva enn det måtte være av snadder. Så hyggelig, Rant 😊 Ønsker deg også en riktig god jul. Måtte glasset ditt være fullt og svoren være sprø! 3
Frøkensina Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 SoWhat? skrev (14 minutter siden): En spesiell hilsen til alle som er ufrivillig alene i julen. Husk at dette norske ståheiet ikke er vanlig i alle land eller blant alle i befolkningen. Jeg elsker den norske jula, men mer på avstand enn midt oppi 🙂 husk at det også er flere som sitter alene. Kos dere med mat og det dere har, eller bare la være. Ønsker dere fine dager uansett. Og ellers god jul og fine dager til alle som en 🙂 Godt sagt God jul til alle enten man sliter eller ikke, blir nevnt eller glemt 2
Ctrl Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2020 Det er ofte hyggelig å bli nevnt fra dem man minst forventer det, så jeg ønsker å benytte anledningen til å takke for bidraget deres på KG og ønsker dere riktig god jul @Million , @Expandable86, @Maleficenta, @Amatariel, @Ardwinna, @miss summers, @herzeleid, @Minesveiper , @Hr. Aktiv , @Uatskillelig , @Okapi 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (30 minutter siden): En spesiell julehilsen ønsker jeg å gi til @Hoppetaujenta, @Rumle , @Chantielle, @SVK , @loveli, @Catalina Culès, @Rantog @Ariana807 for å nevne noen. God jul til dere! Så koselig, tusen takk. Riktig god jul til deg også Rant skrev (16 minutter siden): Ønsker å sende en julehilsen til @Catalina Culès, @Daryl Dixon, @Jerry Lee, @Hoppetaujenta, @Rumle, @HalldirV2, @Alterego666, @Ctrl, @Hannah80 og @SoWhat?. Håper julefreden senker seg og at dere får en riktig god jul med masse god julemat - hva enn det måtte være av snadder. Så koselig, tusen takk. Riktig god jul til deg også Også Judy Garland 😍
Million Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (6 minutter siden): Det er ofte hyggelig å bli nevnt fra dem man minst forventer det, så jeg ønsker å benytte anledningen til å takke for bidraget deres på KG og ønsker dere riktig god jul @Million , @Expandable86, @Maleficenta, @Amatariel, @Ardwinna, @miss summers, @herzeleid, @Minesveiper , @Hr. Aktiv , @Uatskillelig , @Okapi God jul til deg også, Ctrl Håper du får akkurat det du ønsker deg under juletreet i år! 🎅 1
Chantielle Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (37 minutter siden): En spesiell julehilsen ønsker jeg å gi til @Hoppetaujenta, @Rumle , @Chantielle, @SVK , @loveli, @Catalina Culès, @Rantog @Ariana807 for å nevne noen. God jul til dere! Tusen takk, det samme ønskes deg 1
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 Tusen takk! @Ctrl! God jul til deg også og alle andre på Kvinneguiden!
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 Rant skrev (9 timer siden): Ønsker å sende en julehilsen til @Catalina Culès, @Daryl Dixon, @Jerry Lee, @Hoppetaujenta, @Rumle, @HalldirV2, @Alterego666, @Ctrl, @Hannah80 og @SoWhat?. Håper julefreden senker seg og at dere får en riktig god jul med masse god julemat - hva enn det måtte være av snadder. Tusen takk. ☺ Og god jul til deg. Og god jul til alle andre venner. Dere vet hvem dere er. Og til ellers alle andre. Måtte jula bli best mulig i en vanskelig tid. 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. desember 2020 #16 Skrevet 23. desember 2020 (endret) @Jerry Lee @Rant @Frøkensina @Hoppetaujenta @Rumle @Kruset @Daryl Dixon @Dr. A. Kula @Dr. Ops @Ctrl@Salka@FruN@SoWhat? @SVK @Nietsoj Riktig god jul til dere, Og @mia83, @Peanut @Sola dehvordan kunne jeg glemme dere Endret 23. desember 2020 av AthenaRavenLuna
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2020 #17 Skrevet 23. desember 2020 2 minutter siden, Catalina Culès said: @Jerry Lee @Rant @Frøkensina @Hoppetaujenta @Rumle @Kruset @Daryl Dixon @Dr. A. Kula @Dr. Ops @Ctrl@Salka@FruN@SoWhat? @SVK @Nietsoj Riktig god jul til dere, Tusen takk og god jul til deg/dere også!
Ariana807 Skrevet 23. desember 2020 #18 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (1 time siden): En spesiell julehilsen ønsker jeg å gi til @Hoppetaujenta, @Rumle , @Chantielle, @SVK , @loveli, @Catalina Culès, @Rantog @Ariana807 for å nevne noen. God jul til dere! God jul til deg og God jul til alle andre her på KG også ✨🎄 1
Frøkensina Skrevet 23. desember 2020 #19 Skrevet 23. desember 2020 Catalina Culès skrev (44 minutter siden): @Jerry Lee @Rant @Frøkensina @Hoppetaujenta @Rumle @Kruset @Daryl Dixon @Dr. A. Kula @Dr. Ops @Ctrl@Salka@FruN@SoWhat? @SVK @Nietsoj Riktig god jul til dere, God jul! 1
herzeleid Skrevet 23. desember 2020 #20 Skrevet 23. desember 2020 Ctrl skrev (1 time siden): Det er ofte hyggelig å bli nevnt fra dem man minst forventer det, så jeg ønsker å benytte anledningen til å takke for bidraget deres på KG og ønsker dere riktig god jul @Million , @Expandable86, @Maleficenta, @Amatariel, @Ardwinna, @miss summers, @herzeleid, @Minesveiper , @Hr. Aktiv , @Uatskillelig , @Okapi Takk for det! Riktig god jul til deg og 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå