AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Jeg tenkte å strikke meg ei lue nå i julen, med refleksgarn. Hvor får jeg kjøpt garn i greie farger? Jeg tittet innom Sparkjøp fordi jeg fikk tips om at de hadde, men herre min hatt for noen grelle farger. Fargene var så fæle at det ikke engang er aktuelt å blande dem inn i noe annet. Så jeg trenger å få kjøpt i butikk, da de ikke rekker å sendes til meg om jeg bestiller på nett. Noen som vet hvor? Anonymkode: b5558...faf
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Tror Europris har, men om det er de samme fargene kan jeg ikke si 😅 Anonymkode: 00369...362 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Er det sikkert at det var refleksgarn du så på og ikke SparGarn? Sistnevnte har grelle farger. Anonymkode: 82c57...0d0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror Europris har, men om det er de samme fargene kan jeg ikke si 😅 Anonymkode: 00369...362 Har sjekket både på Laksevåg, Straume og Kokstad uten hell. 😞 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det sikkert at det var refleksgarn du så på og ikke SparGarn? Sistnevnte har grelle farger. Anonymkode: 82c57...0d0 Jepp, det var refleksgarn i grønt, gult, blått og rødt. Sånne farger som skriker. Anonymkode: b5558...faf
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenkte å strikke meg ei lue nå i julen, med refleksgarn. Hvor får jeg kjøpt garn i greie farger? Jeg tittet innom Sparkjøp fordi jeg fikk tips om at de hadde, men herre min hatt for noen grelle farger. Fargene var så fæle at det ikke engang er aktuelt å blande dem inn i noe annet. Så jeg trenger å få kjøpt i butikk, da de ikke rekker å sendes til meg om jeg bestiller på nett. Noen som vet hvor? Anonymkode: b5558...faf Jeg har kjøpt fint viking refleks garn. Men dette var da ikke i Bergen, så kan ikke si noe om hvem som selger viking garn. Men det var på en Spar matbutikk, der de hadde litt garn. Har ikke sjekket utvalget, men vet at den lokale Coop Mega butikken og har Viking garn. Om du trenger det i dag, er det ikke mye hjeml i det, men finnes en del Viking garn på nettet. Anonymkode: 00369...362
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Spar på Flåten Amfi har viking sitt refleksgarn, de har f.eks svart garn, veldig fint! Viking har også en gratis oppskrift til det garnet! Men da må du til Os da, er ikke langt om du har bil😊 tar bare 45min med buss fra byen også. Anonymkode: 09d77...295
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #7 Skrevet 24. desember 2020 De selger refleksgarn i grått også på sparkjøp Anonymkode: 857c2...e4e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har laget luer av både gult og turkis sparkjøp-refleksgarn og det skriker jo ikke, det er bare friske farger. Det er meningen at det skal synes, så det gjør sin jobb syns jeg. Veldig godt og varmt å gå med også. Anonymkode: ed455...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå