AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Tenker ikke på dagligvarebutikker nå, men andre typer små butikker (klær, sko, osv.) der dere jobber store deler av arbeidstiden alene. Hva gjør dere for å få tiden til å gå når det er lite kunder? Når alle hyllene er tørket for støv, alt er ryddet på plass, alle mailer er besvart og andre oppgaver gjort? Anonymkode: 2a03e...87b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Leser bakpå produktene for å lære mer om dem, surfer på nett. Anonymkode: e830f...776
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Sjefen vår slet hodet av oss om hun så oss på mobilen. Men å lese i en bok var av en eller annen grunn greit. At hun selv satt på FB på mobilen var visst også helt innafor. For hun var sjefen. Så jeg leste egentlig bare bøker. Slutta med en gang det dukket opp noe annet. Det hører med at jeg var i en liten butikk med få varer. Det var begrenset hvor mye vi kunne rydde og lese om produktene. Og kundegruppa vår var også veldig eksklussiv og liten. Anonymkode: f46ad...966 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 Leste alle bladene tilgjengelig. Jobbet i kiosk i cirka et år og jobbet flittig for å ha "lesetid" mellom kunder og annet arbeid. Mobil var ikke lov men å lese blader sa sjefen ingenting på. Ble mye Se&Hør, Her&Nå og diverse damemagasiner når det var ledig tid. Likte spesielt å jobbe søndager, var ikke så altfor mange kunder, rydding og vask gikk fort unna og det var bare seks timers arbeidsdag. Var ganske digg, og fikk jo ekstrabetalt 😄 Anonymkode: 66f91...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 Jobbet i to ulike "spesialistbransjer", så der kunne man for så vidt alltid øve/lese seg opp i den ene og lese seg opp/prøve produkter i den andre. Men hvis alt var gjort og interessen for å lære seg mer ikke var helt til stede - surfe på kassa. Anonymkode: 43069...9a7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Jobber i en "spesialist"forretning og føler det nesten hver dag er så mye kunder at det ikke er tid til annet. Hvis det ikke er kunder og nesten alt er gjort går jeg kanskje over og sjekker om det er noen produkter jeg burde bestille inn, eller leser meg opp på produktene (og DET blir man aldri ferdig med.. heldigvis utrolig spennende 😄). Om jeg virkelig kjeder meg lager jeg materiale til sosiale medier Anonymkode: 4703b...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå