Gå til innhold

Blir beskyldt for å ha sex, men jeg har mage ondt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt en del i det siste med grusomme luftsmerter, og jeg kan ligge om natten og okke meg og stønne og å vugge meg i senga og ligge urolig. Dette har tydeligvis de andre i huset hørt og de beskylder meg for å ha sex. Jeg benekter dette, men ingen tror på meg. 

Jeg har cøliaki og en følsom mage, så må være forsiktig med hva jeg spiser. En feil og det slår seg vrang i magen. 

Prøver å forklare dette, men ingen andre sliter med dette så de forstår ikke.

Anonymkode: 93455...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du høres rett og slett sexy ut når du sliter med magen.

Anonymkode: 305df...20a

• Liker 6
Skrevet

Er ikke verre enn aet du demper deg da. 

Anonymkode: 5c30f...cc4

• Liker 5
Skrevet

De andre i huset? Hva slags andre? 

Anonymkode: fbc48...fcf

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har slitt en del i det siste med grusomme luftsmerter, og jeg kan ligge om natten og okke meg og stønne og å vugge meg i senga og ligge urolig. Dette har tydeligvis de andre i huset hørt og de beskylder meg for å ha sex. Jeg benekter dette, men ingen tror på meg. 

Jeg har cøliaki og en følsom mage, så må være forsiktig med hva jeg spiser. En feil og det slår seg vrang i magen. 

Prøver å forklare dette, men ingen andre sliter med dette så de forstår ikke.

Jo mer du forsøker å bli hørt eller forstått jo mer vil man tro at du bortforklarer. Du VET at du har problemer med magen. Det holder med å si ifra en gang. Når du får høre kommentarer så kan du bare respondere med: "ja, særlig....." 

Hvem er det som kommenterer familie, i kollektiv, venner eller andre?

Skrevet

Det får jo være de andres problem at de ikke tror deg. Ser ikke helt problemet her...? 

• Liker 1
Skrevet

Du ligger og stønner? Merkelig påfunn.

Anonymkode: 955d1...c59

• Liker 2
Skrevet

Det er venner som jeg bor med... Og ja, det er grusomme smerter. Føles iblant som om magen skal eksplodere. 

Litt vanskelig å ikke lage lyd pga smertene. Ingen som ber en fødende om å være stille heller. Det er litt vanskelig. 

• Liker 1
Skrevet

Kanksje du skulle ringe legevakten og spørre om råd, eller ta deg en tur på apoteket og spørre om råd?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...