AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Jeg har slitt en del i det siste med grusomme luftsmerter, og jeg kan ligge om natten og okke meg og stønne og å vugge meg i senga og ligge urolig. Dette har tydeligvis de andre i huset hørt og de beskylder meg for å ha sex. Jeg benekter dette, men ingen tror på meg. Jeg har cøliaki og en følsom mage, så må være forsiktig med hva jeg spiser. En feil og det slår seg vrang i magen. Prøver å forklare dette, men ingen andre sliter med dette så de forstår ikke. Anonymkode: 93455...c6a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Så du høres rett og slett sexy ut når du sliter med magen. Anonymkode: 305df...20a 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Er ikke verre enn aet du demper deg da. Anonymkode: 5c30f...cc4 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 De andre i huset? Hva slags andre? Anonymkode: fbc48...fcf
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har slitt en del i det siste med grusomme luftsmerter, og jeg kan ligge om natten og okke meg og stønne og å vugge meg i senga og ligge urolig. Dette har tydeligvis de andre i huset hørt og de beskylder meg for å ha sex. Jeg benekter dette, men ingen tror på meg. Jeg har cøliaki og en følsom mage, så må være forsiktig med hva jeg spiser. En feil og det slår seg vrang i magen. Prøver å forklare dette, men ingen andre sliter med dette så de forstår ikke. Anonymkode: 93455...c6a Jo mer du forsøker å bli hørt eller forstått jo mer vil man tro at du bortforklarer. Du VET at du har problemer med magen. Det holder med å si ifra en gang. Når du får høre kommentarer så kan du bare respondere med: "ja, særlig....." Hvem er det som kommenterer familie, i kollektiv, venner eller andre?
Nerine_ Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Det får jo være de andres problem at de ikke tror deg. Ser ikke helt problemet her...? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 Du ligger og stønner? Merkelig påfunn. Anonymkode: 955d1...c59 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 Det er venner som jeg bor med... Og ja, det er grusomme smerter. Føles iblant som om magen skal eksplodere. Litt vanskelig å ikke lage lyd pga smertene. Ingen som ber en fødende om å være stille heller. Det er litt vanskelig. Anonymkode: 93455...c6a 1
Anciol Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Kanksje du skulle ringe legevakten og spørre om råd, eller ta deg en tur på apoteket og spørre om råd? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå