Gjest Gjest_aQuarius_* Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Daniel Powter (?) - Bad day Robyn - Be mine Gavin DeGraw - I don't wanna be guuuuu, eg e så lei!
Gjest Ingrid78 Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Tsjeriå var morsom de første 100 gangene, men de siste 2000 har den vært irriterende
Gjest Madeline Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 "Venn" med diverse artister var helt forferdelig helt fra første gang jeg hørte den. Det hjalp ikke at den ble overspilt på radioen heller.
Cr@sh Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Syntes jeg hører "Fredag" med Trang Fødsel HELE tiden... Fin låt... men MÅ den spilles en gang i timen?
Milly:) Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 - Daniel Powter - bad day - Gavin DeGraw - I don't wanna be - "Sitter på en bombe"-sangen - Tjeriåou (eller hvordan det nå er de skriver det ) - Black eyed peas - don't phunk with my heart - Amy Diamond - what's in it for me
Gjest seroxata Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Daniel Powter - bad day få den vekk!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 "Venn" med diverse artister var helt forferdelig helt fra første gang jeg hørte den. Det hjalp ikke at den ble overspilt på radioen heller. ← Ååh, ja fytti, den var virkelig fææl!
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 De lillos - ut Akon - Lonely Lionel Richie reklamen på tv, jeg kan alle klippene utenatt i rekkefølge, og jeg er ikke fan engang! >:---( Mange av de dere nevner også.
NullHull Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 I tillegg til omtrent alle de som allerede er nevnt må jeg plusse på Wonderchild m/Christian Walz. Da jeg hørte den 1.gang i vinter på svensk TV virket den annerledes og kul, og fyren var jo ganske søt til og med ! Men nå har radio'n spilt i filler både min begeistring for sang+sjarmør
Milly:) Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 Akon - Lonely Musikkvideoen til denne er i alle fall så overspilt som det går an... overalt! Orker ikke å høre den stygge smurfestemmen mer
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 Det er scooter i afroversjon! Jeg bli sint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå