AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Mannen min gjennom mange år tar liksom ikke initiativ. Jeg sier liksom, fordi joda, han spør. Eller finner frem orgasmekrem. Eller viser meg at han har ereksjon. Men han prøver seg ikke. Prøver ikke få meg til å ville ha lyst. Det er som om han tenker at han spør-ish, og så kan jeg ta initiativet. Jeg vil jo bli flørta med. Jeg vil han skal forføre meg. tips? Anonymkode: f10cf...bee
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Si at du vil han skal være mer dominant eller ta mer initiativ Anonymkode: 878a4...9f0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Si at du vil han skal være mer dominant eller ta mer initiativ Anonymkode: 878a4...9f0 Det har jeg gjort. Jeg lurer på om han er redd. Anonymkode: f10cf...bee
Fioljenta Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Hvordan reagerer du når han hinter? Hvis du avviser hintingen, så våger han kanskje ikke ta større initiativ? Man tar jo en sjanse når man tar initiativ og risikerer å bli avvist. Det kan gjøre vondt og man føler seg kanskje litt dumt. Men hvis man derimot blir oppmuntret når man prøver forsiktig, så er det kanskje lettere å ta større initiativ? 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har jeg gjort. Jeg lurer på om han er redd. Anonymkode: f10cf...bee Ta nå litt ansvar selv! Hvorfor skal bare han ha ansvar for deres sexliv? Vet ikke hvordan du har reagert tidligere? Spurte han før? Er han lei av å spørre? Blir det mye jobb og lite "belønning" for han? Litt lite info til å komme med mye mer enn spekulasjoner dessverre... 🙂 Anonymkode: 26ca6...5f0 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Fioljenta skrev (8 timer siden): Hvordan reagerer du når han hinter? Hvis du avviser hintingen, så våger han kanskje ikke ta større initiativ? Man tar jo en sjanse når man tar initiativ og risikerer å bli avvist. Det kan gjøre vondt og man føler seg kanskje litt dumt. Men hvis man derimot blir oppmuntret når man prøver forsiktig, så er det kanskje lettere å ta større initiativ? Ofte tar jeg initiativ når han hinter. Vi har også snakket om at jeg gjerne vil han skal ta initiativ. Så når jeg da ikke tar initiativet etter hintingen, forsøker jeg smile, være åpen og inviterende. Men om jeg ikke tar over styringa, blir det ingenting. Anonymkode: f10cf...bee 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ta nå litt ansvar selv! Hvorfor skal bare han ha ansvar for deres sexliv? Vet ikke hvordan du har reagert tidligere? Spurte han før? Er han lei av å spørre? Blir det mye jobb og lite "belønning" for han? Litt lite info til å komme med mye mer enn spekulasjoner dessverre... 🙂 Anonymkode: 26ca6...5f0 Vi har da begge ansvar for vårt sexliv. Nettopp derfor jeg a) savner at han OGSÅ tar initiativ og b) Prøver å løse det. Det er som om han ikke egentlig er interessert. Eller er litt lat. Vil og kan ha sex, men gidder ikke helt gjøre jobben. Jeg er lei av å være den eneste som tar styring. Det har ikke alltid vært slik. Han var mindre «lat» og mer frempå før. Så jeg vet han kan. Anonymkode: f10cf...bee
mannfolket Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min gjennom mange år tar liksom ikke initiativ. Jeg sier liksom, fordi joda, han spør. Eller finner frem orgasmekrem. Eller viser meg at han har ereksjon. Men han prøver seg ikke. Prøver ikke få meg til å ville ha lyst. Det er som om han tenker at han spør-ish, og så kan jeg ta initiativet. Jeg vil jo bli flørta med. Jeg vil han skal forføre meg. tips? Anonymkode: f10cf...bee Kan være han har et fetish han går å drømmer og ikke tør dele med deg. Finn ut hva og gubben livner til.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 mannfolket skrev (7 minutter siden): Kan være han har et fetish han går å drømmer og ikke tør dele med deg. Finn ut hva og gubben livner til. Ja, ikke sant. Tips til hvordan lirke det ut kanskje? (Ja, jeg har spurt) Anonymkode: f10cf...bee
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Ut fra det du skriver virker det som han er lei av å ha sex med deg, og rett og slett ikke er så interessert. Det blir for mye jobb, mye enklere å ta seg en runk. Du kan velge å leve med det eller å gjøre noe med det. Han kommer ikke til å gjøre noe med det. Anonymkode: ae174...371
mannfolket Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, ikke sant. Tips til hvordan lirke det ut kanskje? (Ja, jeg har spurt) Anonymkode: f10cf...bee Fortell at du har lyst til å prøve ut et par fetish, og registrer hans reaksjon. Selv om det ikke er fulltreffer, kan det være at du merker at fetish er et tema for han. Ps husk at du må være villig til å forsøke det du selv foreslår. Lykke til, jeg ville blitt henrykt i hans sko...
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ut fra det du skriver virker det som han er lei av å ha sex med deg, og rett og slett ikke er så interessert. Det blir for mye jobb, mye enklere å ta seg en runk. Du kan velge å leve med det eller å gjøre noe med det. Han kommer ikke til å gjøre noe med det. Anonymkode: ae174...371 Ja, ikke sant. Jeg kan ikke leve med det. Derfor vil jeg gjøre noe med det. Enig, han kommer ikke til å gjøre det. Så hva gjør jeg? Hvordan gå frem. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge han til å forføre meg. Anonymkode: f10cf...bee 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 mannfolket skrev (10 minutter siden): Fortell at du har lyst til å prøve ut et par fetish, og registrer hans reaksjon. Selv om det ikke er fulltreffer, kan det være at du merker at fetish er et tema for han. Ps husk at du må være villig til å forsøke det du selv foreslår. Lykke til, jeg ville blitt henrykt i hans sko... God idé. Forslag? 🤣 Anonymkode: f10cf...bee
mannfolket Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: God idé. Forslag? 🤣 Anonymkode: f10cf...bee Nå kommer jeg tett på, men det får gå! Ta noe uskyldig, hva med litt enkel wet sex? Eller rollespill, hvor du spør hvilken figurer han ønsker at dere er. Spørsmålet er hvor frigjorte dere er i utgangspunktet.
Fioljenta Skrevet 24. desember 2020 #15 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): God idé. Forslag? 🤣 Anonymkode: f10cf...bee Er han leken? Kan du få ham med på et rollespill? Jeg synes det var enklere å spille f.eks. en frimodig person enn å være en frimodig person. Og da fikk jeg samtidig litt erfaring med at det går bra å være frimodig og våget å være mer til vanlig også. Jeg har samlet ideer til 100+ rolleleker i tilfelle dere trenger inspirasjon... For meg høres det ut som om du bør gjøre alt du kan for å bygge opp selvtilliten hans seksuelt... 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #16 Skrevet 24. desember 2020 Høres ut som en som har svelget metoo bevegelsen Anonymkode: fa9f1...625
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #17 Skrevet 24. desember 2020 Fioljenta skrev (13 timer siden): Er han leken? Kan du få ham med på et rollespill? Jeg synes det var enklere å spille f.eks. en frimodig person enn å være en frimodig person. Og da fikk jeg samtidig litt erfaring med at det går bra å være frimodig og våget å være mer til vanlig også. Jeg har samlet ideer til 100+ rolleleker i tilfelle dere trenger inspirasjon... For meg høres det ut som om du bør gjøre alt du kan for å bygge opp selvtilliten hans seksuelt... Takk for inspirasjon!! ja, kanskje det rett og slett er lettere å spille en frimodig en. Anonymkode: f10cf...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå