AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Er i et forhold med en som har et barn fra før, før vi ble ilag hadde han vært på et one night stand som resulterte i en baby. Barnemor og kjærest har aldri vært i et forhold, men han har hele tiden vært dær og fulgt opp graviditieten og da baby. Veldig flink far som elsker barnet sitt. De er ofte på familievernkontoret for å få best mulig samarbeid o.l Jeg og kjærest har prater åpent om det hele, så oss i mellom er ikke dette noe konfliktfylt. Vi gleder oss begge mye hver gang barnet hans kommer på besøk og far har samvær. Forholdet mellom barnemor og kjærest har dog vært turbulent, mye pga meg (hun synes det var sårt at det ikke ble noe mellom dem og at vi ble sammen). Jeg har holdt meg godt i bakgrunnen, og gjør det enda, er hyggelig og gjør lite av meg i de settingene barnemor er tilstede, holder meg gjerne litt i bakgrunnen. Så, har det seg slik at vi damer snakker jo sammen, og nå får jeg høre at hun sier til folk at barnefar er voldelig og at hun ikke skjønner at jeg og han er sammen fordi han overnattet hos henne mens vi var sammen (har ikke skjedd). Dette er bare tull, han er den mest omsorgsfulle og bløthjerta mannen jeg noen gang har vært borti, jeg mistenker det er et spill for å vanskeliggjøre samvær, og sabotere for oss. Hva gjør man i slike situasjoner? Har ikke nevnt dette for kjærest enda, å ta kontakt med barnemor er helt uaktuelt. Anonymkode: 7cee1...6e3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Det er ikke veldig mye man kan gjøre med slike ting. Følelser kan få en til å si og gjøre mye rart, og det finnes jo gode muligheter for at denne historien har blitt verre når den har vandret fra munn til munn. Jeg er selv sammen med en mann med barn - dog ingen one night stand, men et ekteskap og forhold over 15 år. Det var hun som gikk, men like fullt har hun liret av seg noen stygge ting i etterkant. Men jeg ville i hvert fall nevnt det for kjæresten, så dere kan prate om det. Hvorfor har du ikke det? Anonymkode: 06eb9...61d
Hr. Aktiv Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Du hever deg over det enkelt og greit eller dumper fyren som mange andre damer ville gjort. Minste motstands vei.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke vurderer om det er hold i det hun sier. Det er ikke så veldig ofte menn er så dum at de puler på seg en unge på one-night stand. Det fordrer både ingen prevensjon og at hun har eggløsning og selv da selv da skal det litt til. Det høres ærligtalt ut som de har truffet hverandre noe mer en ei natt.. Jeg lurer og litt på hvorfor du er så overbevist om at han ikke kan være voldelig. Det er ikke til å stikke under stol at menn noen ganger tar ut voldelige sider i useriøse relasjoner mot kvinner de ser som bra nok for sex, men ikke for forhold. Jeg tror jeg hadde gravd litt diskré og ikke slukt alt han sier uten å kritisk vurdere det. Anonymkode: 359be...c74 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå