AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Gaven det er snakk om er en x-box og to spill. Jeg har aldri vært en tilhenger/ hatt interessen av å sitte å spille, noe han kjenner godt til da vi har vært sammen i snart 5 år. Vi bruker å kjøpe gaver til hverandre til under 500,- siden vi begge er studenter, men i år dro han til skikkelig med budsjettet. Av meg i år fikk han noe til mellom 300-400,- som han ønsket seg og ble glad for. Dette får meg til å føle litt flau/klein og satt ut- pga prisen er veldig mye høyere enn det vi ble enige om. Sitter igjen med spørsmål om han kjøpte dette til seg selv eller til meg? Er det en dårlig unnskyldning for å kjøpe seg en Xbox? Så hva tenker dere om dette? Jeg er ikke en utakknemmelig jente, men kanskje litt skuffet eller mest forvirret. Kanskje jeg setter meg selv i denne posisjonen, men jeg syntes det er flaut når vi blir enige om en pengesum på under 500,- og har drar til med flere tusen, og når itillegg når det er på noe han vet jeg ikke har interessen for. Jeg mener ?? iiiip. Har jeg lov til å føle meg litt satt ut her? Om det har noe å si så har vi et veldig godt forhold <3 Anonymkode: 32379...d4a 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Ganske spesielt. Du kan ikke bytte den da? 😛 Anonymkode: 531f2...0ca 37
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Det jeg tenker er at det er veldig rart at dere har åpnet julegaver allerede. Anonymkode: e3eda...781 32
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Veldig spesielt. Hadde byttet den 😊
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Tenker at du kan gjøre som du vil med den. Si at det ikke passer deg helt og at du heller gjerne vil bytte det i noe du har større behov for. Men om du (dere) beholder den så sørg for å ta den med deg ved et evt brudd (om det mor all formodning skulle skje), da kan han sitte der uten x-box 😂 Anonymkode: add1e...472 11
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Hvis dere har satt et budsjett, og du har holdt deg til det, så hadde jeg ikke blitt flau for at han ikke har gjort det. Og jeg hadde byttet gaven. Jeg hadde snakket med ham om det først selvsagt, men likevel gjort det om du ikke spiller. Anonymkode: 0a0f5...ee9 9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det jeg tenker er at det er veldig rart at dere har åpnet julegaver allerede. Anonymkode: e3eda...781 Det er snakk om bursdagsgaver Anonymkode: 32379...d4a
PM75 Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Kan det være kjøpt for humor? Noe som han har ønsket seg & så har han den ekte gaven din på lur?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er snakk om bursdagsgaver Anonymkode: 32379...d4a Pakk den inn igjen og gi den til ham til jul. Anonymkode: a2d0a...783 20
Loff77 Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Genialt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det😂
Gjest kruspersilletaco Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 Catalina Culès skrev (9 timer siden): Veldig spesielt. Hadde byttet den 😊 Haha, ja, si at det ikke er helt din greie å bytt den 😄
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Min kjæreste kjøpte meg gaming headsett til jul et år. Jeg takket veldig for gaven men sa at jeg kom til å bytte den. Han ble litt lang i maska.. 😂 Jeg gjemte den og tok den fram en dag og han fikk låne den. Han forstod greia når jeg snakket med han om det. Ikke greit å kjøpe noe til seg selv og gi det til samboer. Anonymkode: 1e135...139 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 Å gi for å få,er det samme som å ta .... stupid men ...😂 Anonymkode: d27d0...c87 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 Tenkte han at dere skulle spille sammen? Det er jo ikke noen fin gest å kjøpe dyr gave når den egentlig er til seg selv Men snakk med ham, kanskje han hadde en ide om at dette skulle bli noe gøy for dere sammen? Anonymkode: 32c66...3ea 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gaven det er snakk om er en x-box og to spill. Jeg har aldri vært en tilhenger/ hatt interessen av å sitte å spille, noe han kjenner godt til da vi har vært sammen i snart 5 år. Vi bruker å kjøpe gaver til hverandre til under 500,- siden vi begge er studenter, men i år dro han til skikkelig med budsjettet. Av meg i år fikk han noe til mellom 300-400,- som han ønsket seg og ble glad for. Dette får meg til å føle litt flau/klein og satt ut- pga prisen er veldig mye høyere enn det vi ble enige om. Sitter igjen med spørsmål om han kjøpte dette til seg selv eller til meg? Er det en dårlig unnskyldning for å kjøpe seg en Xbox? Så hva tenker dere om dette? Jeg er ikke en utakknemmelig jente, men kanskje litt skuffet eller mest forvirret. Kanskje jeg setter meg selv i denne posisjonen, men jeg syntes det er flaut når vi blir enige om en pengesum på under 500,- og har drar til med flere tusen, og når itillegg når det er på noe han vet jeg ikke har interessen for. Jeg mener ?? iiiip. Har jeg lov til å føle meg litt satt ut her? Om det har noe å si så har vi et veldig godt forhold <3 Anonymkode: 32379...d4a Jeg foreslår at du selger den og kjøper deg noe lekkert undertøy.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #16 Skrevet 23. desember 2020 Bytt den i noe fint som bare du er interessert i 😅 Kreativt, da. Anonymkode: 394f7...390
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. desember 2020 #17 Skrevet 23. desember 2020 Hehe. Han kjøpte den til seg selv😅 Nå gamer jeg selv så hadde definitivt beholdt den. Den siste utgaven er ekstremt etterspurt. Den kan selges til dobbel pris på finn 😬😬😬
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #18 Skrevet 24. desember 2020 Han kjøpte den til seg selv. Jeg hadde byttet den Anonymkode: 9790f...71f 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #19 Skrevet 24. desember 2020 Hadde byttet uten å si ifra. Hadde kjøpt en jenteting, f.eks.en epilator som fjerner håret permanent. Anonymkode: ad2b5...c48 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #20 Skrevet 24. desember 2020 Utrolig at han ikke forventer å bli gjennomskuet. Null selvinnsikt. Pinlig. Selvfølgelig blir du skuffet. Det fine med å få en gave er jo nettopp å bli sett. At giveren har funnet noe som mottaker blir glad for. Det er ikke alltid man treffer, men dette er din kjæreste - og gaven han selv ønsker seg. Jeg hadde også blitt lei meg, nettopp for ikke å ha blitt sett. Bytt gaven med hode hevet 🙂 Anonymkode: 73d4d...625 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå