AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg har i mitt voksne liv fått et svært anstrengt forhold til mine foreldre. Jeg har i grunn aldri følt meg god nok for dem og jeg føler at de ikke liker meg like godt som mine søsken. Denne julen blir det bare meg og mine foreldre (har flere søsken som ikke kommer, de skal være med sine familier) og jeg gruer meg egentlig litt for den anstrengte stemningen det kommer til å bli. Min mor høres nesten litt irritert ut på telefonen når vi snakker om julefeiringen, men tar seg sammen for å høres hyggelig ut. Jeg drar hjem på julaften og blir der til 1 juledag. Orker ikke å være der lenger. Ender som regel opp med å bli ganske deprimert rundt juletider. Er det andre som har det som meg eller er jeg rar. Må jeg bare ta meg sammen? Anonymkode: 386d7...002
Frøyamor Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Jeg har et veldig anstrengt forhold til min mor og stefar. Har ingenting til felles med dem, deler ikke syn på NOE, og min mor skal alltid kare samtalene inn på ting hun vet det blir krangling om. Tilogmed når jeg sier rett ut «vi trenger ikke diskutere Trump nå» feks så fortsetter hun. Som om hun VIL krangle. Besøker dem svært svært sjeldent. Orker ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Kan fortelle akkurat det samme som deg TS.. Anonymkode: 22015...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå