AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hvorfor? Har man ikke barn eller mann/dame og er fattig så er det ingen som bryr seg. Men har man barn så får man høste sympati og får hjelp i julen. Hvordan tror du det er for oss i slutten av tyveårene som er ufrivillig singel og barnløs? Ikke har venner og familie som er opptatt med seg selv, du sliter med helsa, får ikke hjelp av noen med ting som gjør at du står i stampe, får ikke god oppfølging av Nav eller DPs, da de er for stresset til å hjelpe hvert individ ordentlig. Du har ikke en eneste krone til overs å kose deg for, kan ikke dra ut av byen for å treffe en potensiell partner. Hvordan tror dere det er å plutselig stå helt fast, ingen bryr seg om deg lenger, livet er ikke det det engang var og du bare bekymrer deg for penger og alt? Og i tillegg rives du i tusen biter hver dag fordi det kryr av nyfødte barn og forelskede par overalt? Alle andre har mannfolk som kjemper for forholdet deres og virkelig gjør alt for dama og er sammen i titalls år. Ingen menn jeg har møtt har vurdert meg som partner i mange år, mor til deres barn eller som mye løftet en finger for meg, jeg har alltid vært den som har gjort mest. menn klager på at de bare finner ustabile damer som bruker de for penger og stikker. Men de behandler oss som er villig til å elske de i mange år og som er bra damer dårlig og vil ikke ha forhold med oss. Anonymkode: 44853...8d1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Det du skriver om at du ikke finner noen å bli sammen med, kan jeg ikke svare på. Siden jeg ikke kjenner deg, men generelt sett når noen plages slik er det en årsak eller flere. Det handler egentlig aldri om bare utseene, for noen vil alltid finne utseene til damer pent. Det som trekker ned her, kan man gjøre noe med. Som vekt og at en kanskje ikke ter seg bra. Menn går ofte på utseene men andre faktorer ved personlighet er også en realitet. Dette går an å fikse på. Ingen eller få - folk med psykopatiske trekk ønsker å ignorere andre som sliter. Men med dagens klima, så har mange nok med seg selv. Jeg tror bare det at vi har hatt en blå regjering lenge, alene vil gjøre at folk må tenke mere på seg selv fordi det har blitt tøffere og en blir nødt til å klare seg selv i mye større grad. Samtidig er det mange som sliter økonomisk og mange som ser at de henger etter flertallet. Da er det mindre rom for å bry seg. Anonymkode: 10259...62f 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 22.34): Hvorfor? Har man ikke barn eller mann/dame og er fattig så er det ingen som bryr seg. Men har man barn så får man høste sympati og får hjelp i julen. Hvordan tror du det er for oss i slutten av tyveårene som er ufrivillig singel og barnløs? Ikke har venner og familie som er opptatt med seg selv, du sliter med helsa, får ikke hjelp av noen med ting som gjør at du står i stampe, får ikke god oppfølging av Nav eller DPs, da de er for stresset til å hjelpe hvert individ ordentlig. Du har ikke en eneste krone til overs å kose deg for, kan ikke dra ut av byen for å treffe en potensiell partner. Hvordan tror dere det er å plutselig stå helt fast, ingen bryr seg om deg lenger, livet er ikke det det engang var og du bare bekymrer deg for penger og alt? Og i tillegg rives du i tusen biter hver dag fordi det kryr av nyfødte barn og forelskede par overalt? Alle andre har mannfolk som kjemper for forholdet deres og virkelig gjør alt for dama og er sammen i titalls år. Ingen menn jeg har møtt har vurdert meg som partner i mange år, mor til deres barn eller som mye løftet en finger for meg, jeg har alltid vært den som har gjort mest. menn klager på at de bare finner ustabile damer som bruker de for penger og stikker. Men de behandler oss som er villig til å elske de i mange år og som er bra damer dårlig og vil ikke ha forhold med oss. Anonymkode: 44853...8d1 Det høres litt ut som du sliter med selvutslettelse og selvoppofrelse. Dette kan virke som en god egenskap, men blir ofte ikke likt så godt hos andre. Kanskje du får litt mer oppmerksomhet hvis du sier din mening, er litt egoistisk og ikke prøver å gjøre alt for andre hele tiden. Også må du huske at verken menn eller venner kommer på døra, man må aktivt ut for å treffe folk og det kan gjøres gratis. Lykke til, håper du finner noen gode relasjoner. Anonymkode: 36f52...055 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Det er mange opplegg for de fattige og ensomme i julen, du må bare finne dem. Som regel har lokale steder samlinger og noen har utdeling av mat. Du har ikke en gang sjekket om mulighetene i lokalmiljøet ditt, du vil bare se det negative i alt Anonymkode: 91890...8f3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Alt godt til deg, men den selvmedlidenheten må du jobbe litt med. Du har selv både ansvar for eget liv OG muligheten til å gjøre endringer. Anonymkode: 73330...427 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå