Musemor og tre søt Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Og jeg som trodde jeg hadde alt i boks. Så kommer jeg på, jeg har ingen kjoler som passer lenger. Noen forslag? Helst burgunder eller sort. Størrelse 36/38 eller XS/S Og plass til pupper (D-cup)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 20 hours ago, Musemor og tre søt said: Og jeg som trodde jeg hadde alt i boks. Så kommer jeg på, jeg har ingen kjoler som passer lenger. Noen forslag? Helst burgunder eller sort. Størrelse 36/38 eller XS/S Og plass til pupper (D-cup) 36/38 er ikke xs/s, det er s/m, xs blir alt for lite med D-cup Anonymkode: 6e801...455 1
Musemor og tre søt Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 36/38 er ikke xs/s, det er s/m, xs blir alt for lite med D-cup Anonymkode: 6e801...455 Vel, det er de størrelsene jeg bruker på klær til vanlig, og tror jeg vet litt bedre enn en en totalt ukjent som ikke vet hvordan jeg ser ut hvilken størrelse jeg bruker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå