Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nøyaktig en uke fra jeg tok de 4 tablettene til blødningene var over. Har 5 uker på vei med tvillinger. 

Bør jeg være bekymret for at alt ikke har kommet ut? 

Tok abort 10 desember. 

Anonymkode: cda80...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 5 uker på vei tilsvarer ikke mye mer enn en vanlig menstruasjon, så høres normalt ut. 

Anonymkode: 07a08...d08

• Liker 2
Skrevet

Det kan vel være helt normalt? Jeg blødde ikke lenge etter en abort (etter MA) I uke 8, kanskje 3-4 dager. Det meste kom jo ut i en stor klump. 

Jeg blødde også bare et par dager etter at jeg hadde født datteren min. Ikke alle som blør i 6 uker :)

Anonymkode: 02e52...3d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bare 5 uker på vei tilsvarer ikke mye mer enn en vanlig menstruasjon, så høres normalt ut. 

Anonymkode: 07a08...d08

Nå er det en uke siden det stoppet å blø helt og nå blør jeg litt igjen, det er vel ikke mensen allerede?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det kan vel være helt normalt? Jeg blødde ikke lenge etter en abort (etter MA) I uke 8, kanskje 3-4 dager. Det meste kom jo ut i en stor klump. 

Jeg blødde også bare et par dager etter at jeg hadde født datteren min. Ikke alle som blør i 6 uker :)

Anonymkode: 02e52...3d1

Kom en stor klump ja, men trodde man skulle blø i 2-3 uker. 

Skrevet

Hadde naturlig SA i uke 5/6.  Spottet i 5 dager før klump og trolig 'alt' kom ut.. Blødde i ca en uke etter det.. Ikke store mengdene heller.. Så jeg ville tro det er normalt/innafor.. :) du kan evt be om en sjekk for å se at alt er ute. 

• Liker 1
Skrevet
supernaturalfan skrev (1 time siden):

Hadde naturlig SA i uke 5/6.  Spottet i 5 dager før klump og trolig 'alt' kom ut.. Blødde i ca en uke etter det.. Ikke store mengdene heller.. Så jeg ville tro det er normalt/innafor.. :) du kan evt be om en sjekk for å se at alt er ute. 

Når kom mensen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 1.18):

Når kom mensen?

Jeg begynte å blø/spotte 21.juli. 26.juli kom "alt" ut. 

Første dag neste mens var 22.aug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...