AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Måtte du bli sikkerhetsklarert? Har lyst til å studere dette, men har dobbelt statsborgerskap og vet ikke om jeg kvalifiserer til de jobbene jeg vil ha. Norsk og en annen vestlig statsborgerskap. Anonymkode: 39176...c14
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Sjekk ut stillingsannonser på Finn/NAV for det yrket. Det bør gi deg en pekepinn. Jeg tipper at du må bli sikkerhetsklarert, men vet ikke. Anonymkode: 79ae7...8c1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Måtte du bli sikkerhetsklarert? Har lyst til å studere dette, men har dobbelt statsborgerskap og vet ikke om jeg kvalifiserer til de jobbene jeg vil ha. Norsk og en annen vestlig statsborgerskap. Anonymkode: 39176...c14 Stor forskjell mellom privat og offentlig sektor her. Og dessuten - stor variasjon innad i privat sektor også. Anonymkode: 1c5e3...619
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Det spørs hva du jobber med å sikre. Mye krever sikkerhetsklarering. For mitt vedkommende jobber jeg i det offentlige, og har blant annet ansvar for helsedata og annen sensitiv informasjon, som krever klarering. Anonymkode: 634ac...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå