Gå til innhold

Definer deres oppfatning av sexy. Mann og kvinne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anser du som sexy? Som mann syns jeg veldreide kvinner  med et vinnende smil og pene tenner er vakkert. Gjerne med et selvsikkert vesen, som tør å flørte litt . Er de smarte , dyktige ,velkledd og velstelte så faller jeg pladask.

Det er vanskelig å definere sexy,  for Jeg kjenner mange pene kvinner som ikke et sexy. De har det bare ikke. Hva det er vet jeg ikke. 

Noen her som kan forklare meg hva det er og hvorfor enkelte ikke har det. Jeg har det desverre ikke selv heller.  Er for usikker på meg selv. 

Anonymkode: e7d00...fa9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intelligens er det jeg synes er mest sexy på en kvinne. I tillegg blir jeg mye mer tiltrukket av en kvinne hvis jeg merker at hun er tiltrukket av meg. 

Anonymkode: 3765d...54b

• Liker 3
Skrevet

Langt velstelt hår, pene øyne, slank og litt mørkere stemme er ufattelig sexy. For ikke snakke om fin rumpe.  Men det viktigste er at hun smiler og ler mye og at jeg får hennes oppmerksomhet. 

Anonymkode: 68183...a3d

Skrevet

Selvtillit, og litt kjepphøy. Samt pene tenner, kommer ingen vei med ekkle nikotin gule tenner.. 

• Liker 1
Skrevet

Pent smil er viktigst. Når det kommer til hva som er sexy,så må jeg nok innrømme at jeg er svak for kvinner som kler seg kvinnelig...skjørt/kjole, og hæler på skoene er noe som fanger interessen til de fleste av oss menn.

Anonymkode: db770...ea6

Skrevet

Utseende er selvfølgelig en del av det å være sexy, men utstråling har mer å si for meg. Kjekke menn kan være usexy, og menn som jeg ellers ikke ville sett på to ganger kan jeg syns er utrolig sexy. Jeg syns selvtillit, humor og intelligens er sexy. En mann som er trygg på seg selv, som utfordrer meg og gjerne er litt «cocky» og ertende uten å være overbærende, er sexy. 

Når det kommer til utseende kan jeg like mye forskjellig, men jeg er ekstra svak for et pent smil, fint hår, brede skuldre og definerte armer og kjeveparti. Men alt dette er mindre viktig - jeg blir tiltrukket av personlighet og utstråling, og finner så ting ved personen som er ekstra sexy.

Anonymkode: 817fe...6e6

• Liker 2
Skrevet

Kvinner med svære silikonpupper er sexy

Anonymkode: cf2d6...9dc

Skrevet

Menn som poster på Kvinneguiden.

Anonymkode: b11ca...839

Skrevet

For at jeg personlig skal kunne se på en kvinne som sexy må hun nok være normalt slank og ikke høy. Og helst ikke ha kort hår, selv om det naturligvis vokser ut. Av personlighet liker jeg snille, gode damer som viser omsorg for de rundt seg 😊

Anonymkode: c4908...6bb

Skrevet

Jeg syns menn med selvtillit og utstråling er sexy. Liker at de er kjekke, ikke klassisk pene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 21.48):

Hva anser du som sexy? Som mann syns jeg veldreide kvinner  med et vinnende smil og pene tenner er vakkert. Gjerne med et selvsikkert vesen, som tør å flørte litt . Er de smarte , dyktige ,velkledd og velstelte så faller jeg pladask.

Det er vanskelig å definere sexy,  for Jeg kjenner mange pene kvinner som ikke et sexy. De har det bare ikke. Hva det er vet jeg ikke. 

Noen her som kan forklare meg hva det er og hvorfor enkelte ikke har det. Jeg har det desverre ikke selv heller.  Er for usikker på meg selv. 

Anonymkode: e7d00...fa9

Hver sin smak?

Veldreide damer, hva er det for noe? Et annet ord for feit?

Skrevet

Jeg liker store rumper og kan ikke lyve.

Anonymkode: 99bd7...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...