AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Når planlegger dere å begynne og hvorfor? Anonymkode: 27de9...45a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Hei! Begynte å prøve i november! Jeg og samboeren er i midten av 20-årene og begynte fordi vi har stabil økonomi og har kjøpt vår første bolig. Vi har også vært sammen i 7 år, så vi håper på et lite nyttårsmirakel! 🙊 Har egentlig alltid tenkt at jeg ønsket å vente til jeg var i begynnelsen av 30-årene med å få barn, men når vi har stabil økonomi, faste jobber - så ser jeg ingen grunn til å vente lenger! Mange fordeler med å være ung mor også, og for alt jeg vet kan det ta en stund før jeg blir gravid. Anonymkode: c0fe0...e47 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Vi ønsker å begynne prøvingen i februar, og vi gleder oss så utrolig til å sette i gang💕 Håpet er at jeg skal gå ned litt i vekt før vi begynner, slik at kroppen er best mulig rustet for en graviditet. Jeg er ikke overvektig, men har noen kilo ekstra som kan gjøre en graviditet tung, så vil rett og slett bare unngå det☺️ Har dere noen planer om å starte prøvingen i 2021?:) Anonymkode: 8a4e5...c0d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Vi begynner å prøve på høsten. Grunnen til at vi venter til da er at vi gifter oss til sommeren og jeg ønsker ikke å være synlig gravid da. Han vil også helst at jeg ikke er gravid overhodet så jeg kan nye festen. vi er i slutten av 20 årene med god utdanning, jobb og bolig på plass. Flere rundt oss har begynt å få barn og for oss er det et naturlig neste skritt nå. Anonymkode: b374f...91e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Vi tenker begynne å prøve på nummer to til sommeren. Timingen har å gjøre både med avstand til førstemann (som fyller to i august), ting som skjer på jobben i år, og at jeg håper jeg kan få koronavaksine før jeg blir gravid igjen. Samtidig vil jeg ikke vente mye lengre heller, fyller 36 og tør ikke regne med at jeg blir like kjapt gravid igjen som jeg ble med første. Anonymkode: 4b0d7...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå