AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hei, mitt spørsmål er om penis kan bli halvstiv/stiv av berøring uten å nødvendigvis bli kåt/opphisset av det? Eller er det automatikk i at penis blir halvstiv/stiv bare hvis du blir kåt? med berøring så tenker jeg på all type. Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Anonymkode: 1dc9c...984
Hr. Aktiv Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Ja. Ikke kåt av det altså selv om penis blir stiv. Endret 22. desember 2020 av Hr. Aktiv 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, mitt spørsmål er om penis kan bli halvstiv/stiv av berøring uten å nødvendigvis bli kåt/opphisset av det? Eller er det automatikk i at penis blir halvstiv/stiv bare hvis du blir kåt? med berøring så tenker jeg på all type. Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Anonymkode: 1dc9c...984 Man kan få erigert penis ved voldtekt. Da er man ikke kåt for å si det sånn. Man kan også våkne med stiv penis uten å være kåt.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, mitt spørsmål er om penis kan bli halvstiv/stiv av berøring uten å nødvendigvis bli kåt/opphisset av det? Eller er det automatikk i at penis blir halvstiv/stiv bare hvis du blir kåt? med berøring så tenker jeg på all type. Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Anonymkode: 1dc9c...984 En kan få stiv penis uten og være kåt. Anonymkode: ad53a...3e7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Blod kan fylles i svamplegemet uten at man nødvendigvis er seksuelt opphisset, ja. Anonymkode: 3b102...745 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Jepp, ta dette eksempelet. Du er i en veldig upassende situasjon og vet at du absolutt ikke må få ereksjon, da kan du ironisk nok ende opp med nettopp det. Anonymkode: 11729...7f8 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Nei! For mitt vedkommende hadde jeg aldri fått ereksjon av det du beskriver her, he-he. 😀 Eneste situasjonen jeg kommer på der jeg har ereksjon uten å være kåt er hvis jeg våkner med det samtidig som jeg må fryktelig tisse på samme tid. Det er to reflekser som er uforenelige for meg, og det handler da bare om å få ereksjonen ned slik at jeg kan gå på do. 😅 Anonymkode: c8a9b...698
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Ts her. Spør fordi jeg syns at samboeren blir så fort halvstiv/stiv av hver minste berøring i ulike situasjoner. Alt fra hunden som leker på fanget hans til andre ting som berører penis begynte å bli bekymret for at det var noe galt, litt merkelig Anonymkode: 1dc9c...984
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Spør fordi jeg syns at samboeren blir så fort halvstiv/stiv av hver minste berøring i ulike situasjoner. Alt fra hunden som leker på fanget hans til andre ting som berører penis begynte å bli bekymret for at det var noe galt, litt merkelig Anonymkode: 1dc9c...984 Det er nok ikke noe galt. Vi er bare forskjellige. Sier han til deg hver gang han får ereksjon, eller bare merker du det selv? Synes begge deler ville være litt merkelig, både hvis han sa det og hvis du merket det. Tenker at det er noe vi menn kan få, men være diskret om, slik at ingen merker det. Jeg tror man må glo ganske mye på mannens skritt for å merke det. 😂 Anonymkode: c8a9b...698 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. Spør fordi jeg syns at samboeren blir så fort halvstiv/stiv av hver minste berøring i ulike situasjoner. Alt fra hunden som leker på fanget hans til andre ting som berører penis begynte å bli bekymret for at det var noe galt, litt merkelig Anonymkode: 1dc9c...984 Han er helt sikkert ikke kåt på hunden detsom dette bekymrer deg.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 Kanskje ikke kåt, men det er nok en antydning til seksualisert tanke. Les: ikke nødvendigvis en tanke som tenner ham. Det kan være tanker av typen «oi nå er det noe som berører pikken min nå må jeg ikke få ståpikk», så får man likevel ståpikk. Litt som å få ståpikk i fellesdusjen. Man tenker så mye på å ikke få ståpikk, at man får det. Anonymkode: 78d25...85d 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Jeg fikk stå i en militærbuss med 35 skitne stinkende menige på vei hjem fra øvelse..... Var ikke kåt, er 100% hetero, men ristingen av busstur med kjettinger var alt som skulle til..... Anonymkode: 18304...8c8 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Hei, mitt spørsmål er om penis kan bli halvstiv/stiv av berøring uten å nødvendigvis bli kåt/opphisset av det? Eller er det automatikk i at penis blir halvstiv/stiv bare hvis du blir kåt? med berøring så tenker jeg på all type. Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Anonymkode: 1dc9c...984 Vel, i mine yngre dager opplevde jeg at jeg ble stiv når jeg pratet med venninen om barndommen hennes. Det var ikke absolutt noe seksuelt i det, hele greia var pinlig og jeg husker at når vi skulle opp i andre etasjer så somlet jeg fordi jeg ville ikke andre skulle merke at jeg hadde erigert penis. Den delen av kroppen kan av og til bestemme seg å kjøre et eget løp, aller helst når det passer dårlig spesielt hvis du er tennåring. Som noen nevnte så er vi alle forskjellige. Anonymkode: 1784e...8ac 2
Morpheus Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 Ja. Dama koste meg i håret i går. Den var stiv hele tiden bare av vallvære. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #15 Skrevet 24. desember 2020 Morpheus skrev (På 23.12.2020 den 23.22): Ja. Dama koste meg i håret i går. Den var stiv hele tiden bare av vallvære. Men er det da sånn at du kunne startet samleie med henne da? Synes det er så underlig om den blir stiv uten at du er kåt? Har alltid trodd menn ble stiv pga seksuell lyst. Da har jeg sikkert mistolket mange menn🙈🙉 trodd de var kåt på meg når de kanskje ikke var det likevel..🙀🙂 Anonymkode: 33ff9...8e2
Morpheus Skrevet 24. desember 2020 #16 Skrevet 24. desember 2020 Det skjer jo med smågutter også, før de har vært i puberteten. Den greia der lever sitt eget liv. Men det kan godt gå over i seksuell lyst. Men behøver ikke være pga. kåtskap. 2
Anonymburker Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 Ja, og jeg kan være kåt uten å bli stiv. 2
blaffen Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 Ja den kan bli stiv uten at jeg er kåt.. Derimot så kan det gå veldig fort andre veien, om dama merker at jeg er stiv og foreslår sex faller det helt naturlig å tenke at nå som den først er stiv kan jeg like gjerne bruke den til noe. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Skrevet 25. desember 2020 Ja. Den kan bli større uten at jeg er kåt. Noen ganger er den større enn andre ganger uten at jeg tenker over det idet hele tatt. Hender når jeg går i joggebukse og ser meg i speilet at jeg blir litt, milde himmel, den er jo pinlig stor. Men kan berøres aseksuelt uten at man blir tent, og uten at den blir større. Hunden til en kompis sleiker alltid folk i skrittet. Selv med bare fotballshorts på om sommeren har ikke jeg fått ereksjon. Men den lever jo litt sitt eget liv, hender jo det tar tid før den reagerer selv når den slikkes og suges med sex og flørting på god gang. Mens andre ganger står den i giv akt nesten bare noen ser litt søtt eller sexy på deg. Anonymkode: 0f461...90f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 21.08): Hei, mitt spørsmål er om penis kan bli halvstiv/stiv av berøring uten å nødvendigvis bli kåt/opphisset av det? Eller er det automatikk i at penis blir halvstiv/stiv bare hvis du blir kåt? med berøring så tenker jeg på all type. Eks at en hund er på fanget beveger og hopper på deg, også blir penis halvstiv av det... betyr det da at du blir seksuelt opphisset av det?? Anonymkode: 1dc9c...984 Nei, min penis blir ikke stiv ved berøring hvis jeg ikke er kåt. Men blir den tilfeldig stiv, blir jeg kåt. Anonymkode: bc4c7...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå