AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg er snart 20 uker på vei og føler meg så svær. Og ikke bare på magen, men på rumpen, lårene og armene. Lårene mine er ikke lengre fra hverandre når jeg står oppreist, men klistret sammen 😔 . Jeg var overvektig før jeg ble gravid og fikk ikke til og slanke meg.. og nå er det ofor sent og jeg må bare ha denne kroppen i 20 uker til.. prøver å snakke med mamma og samboer, men de sier bare "du er gravid, det er meningen at du skal bli større". Men ikke på rumpen og armene, eller? Nå er det jul og jeg har kjøpt en kjole og jeg ser ut som et telt.. ikke fristende og sitte slik hele kvelden Flere som har det slik? Anonymkode: 5f1c2...860
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Ja. Og jeg er ikke gravid. Jeg har bare fått meg korona-kilo! Haha.. 🐖 Anonymkode: d9c5b...774 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er snart 20 uker på vei og føler meg så svær. Og ikke bare på magen, men på rumpen, lårene og armene. Lårene mine er ikke lengre fra hverandre når jeg står oppreist, men klistret sammen 😔 . Jeg var overvektig før jeg ble gravid og fikk ikke til og slanke meg.. og nå er det ofor sent og jeg må bare ha denne kroppen i 20 uker til.. prøver å snakke med mamma og samboer, men de sier bare "du er gravid, det er meningen at du skal bli større". Men ikke på rumpen og armene, eller? Nå er det jul og jeg har kjøpt en kjole og jeg ser ut som et telt.. ikke fristende og sitte slik hele kvelden Flere som har det slik? Anonymkode: 5f1c2...860 Jeg følte det sånn. Jeg jobber en plass jeg må gå med uniform. Jeg var sykemeldt 100% frem til ca uke 17 pga kvalme. Når jeg kom på jobb fikk jeg buksa rett over knærene 😔 man legger på seg over alt, sånn er det bare. Og det forsvinner som regel etterpå❤️ Er sikker på at du ser veldig fin ut i kjolen☺️ Lykke til med resten av svangerskapet! Anonymkode: 60dcc...778 2
MVN90 Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg skjønner hva du mener! Jeg er flau over kroppen min sånn den ser ut nå, kjenner den ikke igjen.. er i uke 26+5 og magen er veldig mye større enn sist jeg gikk gravid. Jeg føler magen er alt for stor til å ha så lenge igjen og vil egentlig ikke svare når folk spør hvor langt jeg er på vei. Tenker folk blir sjokkert over utseende mitt kontra når jeg har tremin. Folk sier jeg er fin, at jeg må tåle å gå opp, det er nydelig og være gravid og at de aldri følte seg flottere. Kjempe fint for dere sier jeg da, men jeg sliter med gravidkroppen min og gråter over den stadig vekk. Og joda her er det kg og cm på rygg, lår, pupper, hofter og armer. Samboeren min synes det er slitsomt at jeg har det sånn, lei av å høre om at jeg føler meg som en flodhest osv, han synes visstnok jeg er utrolig fin 🙈 Han om det, men er jo selvfølgelig fint at han fortsatt finner meg attraktiv. Jeg er normalvektig og godt trent fra før, så det er rett og slett uvant for meg. Jeg er veldig bevisst matinntaket mitt og jogger/går lange turer flere dager i uka for å føle at jeg gjør det jeg kan for en stabil vektoppgang og ikke unødvendig kg. Sist gikk jeg opp 17,5 kg selv om jeg var VELDIG aktiv, 6 kg var nok vann. Trøster meg med at jeg etter 12 uker hadde gått ned 19 kg og håper dette skjer igjen🤞 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Føler meg på akkurat samme måte. Er 21 uker, og føler meg kjempestor. Var noe overvektig før graviditeten, og har gått opp ca 5 kilo - men føles som 15.😬 Jeg har dog virkelig spist siden rundt uke 8. Så vi får se hvordan dette ender. Lovde egentlig meg selv å prøve å ikke gå opp unødvendige kilo, men den viljestyrken forsvant. Og nå i desember har det virkelig gått skeis med kostholdet. Anonymkode: 07a28...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Legger på meg overalt selv! Er uke 26 nå, og har lagt på meg 14 kilo ....... Altså, babyen er rundt en kilo + morkake og fostervann etc, men de 10 andre kiloene - vel, de sitter på rompa, puppene, lårene, til og med i ansiktet. Jeg var normal vekt før, lagt på meg litt ekstra i coronatiden så slet litt med selvbildet fra før av, men nå får jeg ikke på meg de gamle trusene mine engang 🤓 Anonymkode: f71b3...641
bebisss Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Kjenner meg igjen. Er 22 uker og synes det er flaut å si det når folk spør, for jeg er såpass svær at termin kunne vært i januar🙄
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Det er uansett aldri «for sent», du kan jo helt fint kutte det usunne du spiser. Bare fordi man har fått en dårlig start, så behøver du ikke fortsette den dårlige trenden. Spis sunt og ta bevisste valg fremover. Anonymkode: c8bdc...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå