AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Del Skrevet 22. desember 2020 Fargerike strømpebukser-mafiaen, jeg ser sjeldent folk som går for fargerike eller mønstrede strømpebukser, men likevel er det mange her inne som stadig anbefaler det for å piffe opp antrekket litt. Kan dere legge ut et par bilder av antrekk hvor dere mener at det ser bra ut? Anonymkode: f0694...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. desember 2020 #2 Del Skrevet 22. desember 2020 Jeg bruker ofte fargede strømpebukser. I dag har jeg på meg følgende kjole og strømpebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 22. desember 2020 #3 Del Skrevet 22. desember 2020 Hvor finner dere gode strømpebukser i ulike farger? Gjerne noen som er litt varme. Jeg sliter med å finne noe annet enn svart, grått og blått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. desember 2020 #4 Del Skrevet 22. desember 2020 Av de vanlige kjedebutikkene, er Lindex best. De pleier å ha ganske bra utvalg av fargede strømpebukser. Den jeg viste i innlegget mitt over er derfra. KappAhl kan også ha en del. Tidligere pleide Pierre Robert å ha fargede strømpebukser, men det har de dessverre sluttet med. Jeg har også flere fra Gudrun Sjöden og Indiska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå