AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hei! Har noen av dere erfaring med å få få nye venner i slutten av tyveårene? Flyttet til Bergen tidligere i høst, og er fra et sted rett utenfor Bergen. Etter å ha studert borte i mange år så har jeg mistet kontakt med de aller fleste, og dem jeg har kontaktet har tilsynelatende hatt ting å stri meg og derfor ikke vært interessert i kontakt. Det hjelper heller ikke med korona, og jeg føler meg ensom. Har lyst å få til et sosialt liv på nyåret, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Er mann, så kan ikke benytte meg av disse "Hey girl"-gruppene på Facebook, og tilsvarende alternativ virker ut til å være ikke-eksisterende for oss menn... Alle tips tas imot med takk! Merker at det er mye vanskeligere å møte folk nå enn da jeg var student... Anonymkode: 28bd8...919
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Prøv å få venner i slutten av 30 årene....Spesielt hvis du ikke er norsk. Umulig. Anonymkode: 1a715...63e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Begynn i et kor eller en annen gruppeaktivitet. Da får du garantert venner 😊 Anonymkode: d2551...ad4
Gjest Alterego666 Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Treningsgrupper, idéelle organisasjoner, lokalpolitikk, Røde Kors, deltidsjobb, filmklubb, turgrupper, malefellesskap, mekkeklubb, borettslag, natteravn, Jeg er ganske aktiv i organisasjonslivet og har sikkert fire-fem håndfuller med bekjente som jeg tenker kunne utviklet seg til venner dersom jeg hadde hatt tid.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Bekjent er tingen å satse på i norge, noen man kan møte via en aktivitet eller noe Mange prøve for hardt å få venner, presser seg litt for mye på. Da skremmer du vekk andre. Anonymkode: c5269...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå