Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg termin og er spent på hva som skjer.. hvordan begynte fødselen hos dere? Aller første tegnet? Og når? 

Anonymkode: 56325...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen gikk halvannet døgn i forveien, sammen med tegningsblødning. Fikk også mensenaktige murringer da. Selve fødselen startet med at noe av vannet gikk og riene startet ca.10 min etterpå.

Anonymkode: 8e3f6...5bd

Skrevet

Vannet gikk, ingen tegn før det :) 37+4

Anonymkode: bac84...8a4

Skrevet

Ingen tegn før jeg fikk første rie, fødte for 3 uker siden. Lette etter tegn hele tiden og plutselig bare skjedde det! Fødte 6 dager før termin😊 Lykke til! 

Anonymkode: e4deb...277

Skrevet

Hadde ingen tegn på det, våknet av at vannet gikk😄 8 timer senere var han på plass. 

Skrevet

Ingen tegn overhodet. Våknet midt på natten av rier :) 

Anonymkode: 8c812...5e8

Skrevet

Løs mage. Tenkte ikke over at det var noe tegn, men ifølge jordmor var det vanlig at kroppen tømmer seg før fødsel.

Anonymkode: 2aa6a...253

Skrevet

Løs mage, diare, murring, nedpress. Slimproppen gjekk. Så gjekk vannet to dager seinare.

Skrevet

Menssmerter / murringer 2 dager før baby kom ut. 

Anonymkode: f25cb...a4b

Skrevet

Slimpropp med begge. Husker ikke helt hvor lenge før, men ganske lenge. Så litt rier en kveld, før pause ca et døgn. Så rier igjen, og fødsel innen et døgn.

Anonymkode: e7c6f...d53

Skrevet

Rier. Med begge to 😊

Anonymkode: e0ad5...88e

Skrevet

Fikk plutselig stormrier begge gangene. Første 1 dag før termin, andre 12 dager før termin. 

Anonymkode: ad01f...78b

Skrevet

Vannet gikk. Var i uke 35. 

Anonymkode: 47a55...be7

Skrevet

Nedpress og følelse av å være veldig sliten 

noen dager etterpå kom riene 

et døgn etterpå var fødsel skjedd

Anonymkode: fe88c...85a

Skrevet

Våknet av blødning og tier med to minutters mellomrom. Babyen kom to timer senere:) 

Anonymkode: 6a566...df6

Skrevet

Sov uvanlig dårlig den natten, det vil si, klarte ikke sove. Gikk på toalettet på tidlig morgen og da gikk vannet, 37+3

Anonymkode: 5c80a...79c

Skrevet

Før første fødsel hadde jeg en liten blødning, så kom riene etter noen timer. Babyen var ute ca 24 timer etter blødningen. Andre fødsel startet med vannavgang, og tredje fødsel startet bare med rier. 

Anonymkode: 6fe49...55d

Skrevet

To fødsler, begge startet med at jeg mistet slimproppen. Da var de ute mindre enn et døgn senere. 

Når jeg tenker over det i ettertid var det andre tegn - diaré, oppkast (!) og en helt vill trang til å rydde! 

Anonymkode: 95d24...199

Skrevet

Fostervannet begynte å renne ut før det plutselig da popp 1 time etterpå og mer fostervann kom sammen med rier. 

Når jeg ser tilbake på det så fikk jeg ikke sove på kvelden, lys våken og full av energi. Det var uvant 

Anonymkode: 17b9b...71b

Skrevet

Jeg ble strippet og fikk først kynnere som tok seg opp til rier veldig gradvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...