Gå til innhold

Typen steller seg ikke. Er jeg dust?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten da jeg møtte kjæresten min var han alltid fikset på håret, pent barbert, pen i tøyet, tok vare på huden og tok til og med sol for å se fresh ut. 

At vi begge to var veldig interessert i mote og det å prøve se bra ut var liksom en av de tingene vi hadde til felles og jeg falt for. 

Nå derimot klipper han seg sjeldent, og fikser ikke håret for å prøve å gjøre det beste ut av det heller, så han går rundt med sovesveis og delvis afro( altså ikke ekte afro men han har tykt og nå langt bølgete hår som står rett opp).

I tillegg flasser han ekstremt mye, og dette bryr han seg heller ikke om å ta bort. Han har sort hår med masse store hvite flak. Han går også alltid med sort jakke, så da syns det enda mer. 

Han kler seg nå i 10 år gamle hullete utvaska teskjorter og i dag var det faktisk ketchup på hele tskorten hans I tillegg, hullete dongribukse som han ikke engang drar skikkelig på så halve ræva henger ut og skoene er rimelig nedrykket og utslitt også. 

Så er jeg helt dust som blir forbanna når han ikke gidder kle seg skikkelig og ta tak i flassproblemet og stelle seg  litt når vi skal ut av huset?

Jeg ble sammen med en velkledd kjekk mann, men nå er jeg sammen med en uteligger. 

Blir rett og slett i dårlig humør av å se på den uteliggere han har blitt. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut. 

Kan legge til at han har GOD inntekt, og faktisk masse fine klær i skapet, men de henger med prislappen på og skal spares til en spesiell anledning 🙄 

Anonymkode: 0badf...773

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han blitt deprimert?

Anonymkode: 80578...63f

• Liker 22
Skrevet

Han tar deg for gitt. Her må du sette ned foten og fortelle denne «uteliggeren» din hva som forventes av han.

Hva hadde han sagt hvis du lot deg selv forfalle? Han hadde nok blitt pottesur.

• Liker 20
Skrevet

Æsj, jeg hadde ikke orket. 

• Liker 3
Skrevet

Si at du synes han er kjekkere og mer sexy når han steller seg.

Anonymkode: 79a2a...71d

• Liker 6
Skrevet

Går det ingen varsellamper hos deg? Han er helt klart deprimert. Du burde ta en prat med han og finne ut hvordan du kan hjelpe han

Anonymkode: 480be...448

• Liker 8
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Deprimert eller fuss. Enten psykolog eller singel.

Skrevet

Han er deprimert, du burde gi han mere støtte.

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke endre han med mindre han vil selv, da blir det bare konflikt. Man kler seg som man føler seg. F eks emoer føler seg trist, så kler de seg i dystre fæle klær. Derfor man kan spørre seg noen ganger «har denne personen virkelig gått inn for å være så stygg som mulig??» men det handler om følelser. Man kler seg som man føler seg på innsiden. Det kan virke som kjæresten din er stresset, deppa eller rett og slett har begynt å gi faen. Sliter han med noe? Er han lei av deg?? Tar han deg for gitt? Kanskje han er så trygg på deg og forholdet at han ikke bryr seg. Du får si at du gleder deg til han klipper seg og så kan du jo eventuelt ta ut noen klær til han selv du vil at han skal bruke.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0e55a...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er han blitt deprimert?

Anonymkode: 80578...63f

Ts 

Nei han er lat og gidder ikke 

At han brydde seg i starten var bare et spill for å få meg interessert

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går det ingen varsellamper hos deg? Han er helt klart deprimert. Du burde ta en prat med han og finne ut hvordan du kan hjelpe han

Ryzorman skrev (Akkurat nå):

Han er deprimert, du burde gi han mere støtte.

Kutt ut da, diagnoser over nettet! 
Ts merker vel om han har forandret personlighet ellers også ? Hvis ikke har han bare latt seg selv gå, ikke så uvanlig det. 

Anonymkode: 66055...ef9

• Liker 23
Skrevet
Merovingian skrev (7 minutter siden):

Han tar deg for gitt. Her må du sette ned foten og fortelle denne «uteliggeren» din hva som forventes av han.

Hva hadde han sagt hvis du lot deg selv forfalle? Han hadde nok blitt pottesur.

Vi har krangla høylytt om dette i 2 år. Han lover å skjerpe seg, skjerper seg i en mnd og så er det tilbake til slik det var før 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er ikke deprimert 

• Liker 3
Skrevet

Man er ikke nødvendigvis deprimert kun fordi man går med gamle klær og flasser litt.. Da vet dere ikke hva depresjon er.

Anonymkode: 40e10...c0c

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Si at du synes han er kjekkere og mer sexy når han steller seg.

Anonymkode: 79a2a...71d

Har selvfølgelig sagt det og kommenterer hver eneste gang han gidder å stelle seg /kle seg 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts 

Nei han er lat og gidder ikke 

At han brydde seg i starten var bare et spill for å få meg interessert

Jeg hadde sagt det til han som du skriver her, og rett og slett gått fra han. Helt ærlig, det er ikke håp om du begynner å se hans svakheter og vil forbedre han. Vi trenger menn som inspirerer oss til å være bra, ikke noen som trekker oss ned 

• Liker 2
Skrevet

Sliter litt med det samme med min samboer. Han bryr seg ikke om klærne er flekkete og kan dra ut på shoppingtur i slitte, flekkete klær, joggebukse o.l. Han har også fine klær i skapet, men han ser ikke vitsen med å pynte seg annet enn når vi skal i bursdager, på fest osv. Har prøvd å si at det er viktig for meg, og da kan det hende han fikser seg den ene gangen, men neste gang går han like stygt kledd. Hender jeg faktisk blir flau når jeg går ved siden av, hvis han virkelig har tatt på seg de styggeste klærne :( vet heller ikke hvordan jeg skal få han til å endre seg. 

Anonymkode: 49c34...0ba

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kutt ut da, diagnoser over nettet! 
Ts merker vel om han har forandret personlighet ellers også ? Hvis ikke har han bare latt seg selv gå, ikke så uvanlig det. 

Anonymkode: 66055...ef9

Det er et STORT tegn på deprisjon. Jeg vet fordi jeg har gått gjennom deprisjon gjennom hele livet, og jeg vet de fleste faktorene på det. Og det han gjør er å vise store faktorer på det.  Det er tydlig at det er noe som preger han, dette er ikke latskap. 

Om man er hygienisk og liker og være velstelt, så slutter man ikke med det sånn plutselig heller.  Snakk med han.

Skjønner ikke hva du vil at vi skal gjøre for deg, det er du som er i forhold med han ikke oss.

Anonymkode: 45bf0...584

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde sagt det til han som du skriver her, og rett og slett gått fra han. Helt ærlig, det er ikke håp om du begynner å se hans svakheter og vil forbedre han. Vi trenger menn som inspirerer oss til å være bra, ikke noen som trekker oss ned 

Vi har hatt denne krangelen og nesten gått fra hverandre sikkert 10 ganger de siste årene 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sliter litt med det samme med min samboer. Han bryr seg ikke om klærne er flekkete og kan dra ut på shoppingtur i slitte, flekkete klær, joggebukse o.l. Han har også fine klær i skapet, men han ser ikke vitsen med å pynte seg annet enn når vi skal i bursdager, på fest osv. Har prøvd å si at det er viktig for meg, og da kan det hende han fikser seg den ene gangen, men neste gang går han like stygt kledd. Hender jeg faktisk blir flau når jeg går ved siden av, hvis han virkelig har tatt på seg de styggeste klærne :( vet heller ikke hvordan jeg skal få han til å endre seg. 

Anonymkode: 49c34...0ba

Er det som er problemet, jeg blir flau, og håper vi ikke møter noen kjente, og i tillegg blir jeg jo også mindre tiltrukket av han generelt 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...