Gå til innhold

Året 2020 hadde en ekstra kilevink på lager: MUS i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

🤯🤯🤯🤯🤯

ja.... hva fxxx er det å si ??? Aldri hørt om dette en gang jeg.. Men, altså... da vi pakker ut litt akebrett, en pose med tomgods til pant, noen gaver... Så er det gnagd løs på både papir, plast og treverk... (et blide jeg hadde laget i julegave) 

Noen med erfaring? Håper jo egentlig for alles skyld ikke- men nå KOKER det i pappen på meg her!! Hva gjør jeg nå?

Har totalt tømt bilen. Har støvsugd overalt. Har satt ut boller med salt for å trekke til seg fuktighet ( en på Biltema musejævler liker fuktighet). Har satt ut to feller med salami .. I dag var begge salamibitene spist opp (sikkert et muse-party ut av ville H»/*\€|%{€ der inne i natt) / men ingen av fellene var utløst??? 

Assssssssssaaaaaaa ??????

HJÆLP????? Noen 😩

🙏

Endret av MammaMums
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere i familien som har opplevd dette. Bare å sette inn musefelle, men peanøttsmør (veldig populært). Vær obs på at det kan være utsolgt for musefeller en del steder siden det er museår i år.

Skrevet

Dette trenger ikke å være lett å bli kvitt.. leste om en som hadde fanget 9 mus ila en uke. Musene hadde gnagd på masse ledninger og setene, det kostet 180 000kr å få fikset 🤯

Anonymkode: 99bd0...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...