MammaMums Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 (endret) 🤯🤯🤯🤯🤯 ja.... hva fxxx er det å si ??? Aldri hørt om dette en gang jeg.. Men, altså... da vi pakker ut litt akebrett, en pose med tomgods til pant, noen gaver... Så er det gnagd løs på både papir, plast og treverk... (et blide jeg hadde laget i julegave) Noen med erfaring? Håper jo egentlig for alles skyld ikke- men nå KOKER det i pappen på meg her!! Hva gjør jeg nå? Har totalt tømt bilen. Har støvsugd overalt. Har satt ut boller med salt for å trekke til seg fuktighet ( en på Biltema musejævler liker fuktighet). Har satt ut to feller med salami .. I dag var begge salamibitene spist opp (sikkert et muse-party ut av ville H»/*\€|%{€ der inne i natt) / men ingen av fellene var utløst??? Assssssssssaaaaaaa ?????? HJÆLP????? Noen 😩 🙏 Endret 22. desember 2020 av MammaMums Skrivefeil
Diamant20 Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Flere i familien som har opplevd dette. Bare å sette inn musefelle, men peanøttsmør (veldig populært). Vær obs på at det kan være utsolgt for musefeller en del steder siden det er museår i år.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Dette trenger ikke å være lett å bli kvitt.. leste om en som hadde fanget 9 mus ila en uke. Musene hadde gnagd på masse ledninger og setene, det kostet 180 000kr å få fikset 🤯 Anonymkode: 99bd0...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå