Gå til innhold

Kan man ha nugatti i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den da? God eller dårlig?

Anonymkode: 47b99...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hard.

Anonymkode: d9281...3a4

• Liker 3
Skrevet

Man kan selvfølgelig ha den i kjøleskapet, men da blir den jo veldig hard....  

....sa brura

Smaken er vel mer eller mindre den samme, men man ødelegger jo brødskivene om man prøver å smøre den utover. Om man ikke tar den ut og lar den temperere seg først, da

Anonymkode: e181f...375

Skrevet

Den blir nok for hard da... 😄 

Skrevet

Usmørlig, men ikke ødelagt med det samme. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det blir knallhardt. 

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor tror folk nugatti blir hard i kjøleskap? Har ikke blitt det de siste 15 - 20 årene etter en endring i oppskriften. Husker den ble hard når jeg var barn men, når jeg fant ut at den ikke ble det, havnet den rett i kjøleskapet, siden smaken blir mye bedre, og det var på videregående- 15 år siden. Jeg blir ekstremt overrasket over at så mange folk bruker eksempler som stemte for 20 år siden, og presenterer det som fakta i dag... har et eksempel til der folk flest gjør det samme, og det er med bremykt. Det blir ikke knallhardt i kjøleskap lenger, og har ikke blitt det på mange år. Kjøleskapet mitt står alltid på 3 grader.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ingens mentula skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror folk nugatti blir hard i kjøleskap? Har ikke blitt det de siste 15 - 20 årene etter en endring i oppskriften. Husker den ble hard når jeg var barn men, når jeg fant ut at den ikke ble det, havnet den rett i kjøleskapet, siden smaken blir mye bedre, og det var på videregående- 15 år siden. Jeg blir ekstremt overrasket over at så mange folk bruker eksempler som stemte for 20 år siden, og presenterer det som fakta i dag... har et eksempel til der folk flest gjør det samme, og det er med bremykt. Det blir ikke knallhardt i kjøleskap lenger, og har ikke blitt det på mange år. Kjøleskapet mitt står alltid på 3 grader.

Bremykt blir jo steinhardt.

Anonymkode: f6911...380

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 20.08):

Hvordan er den da? God eller dårlig?

Anonymkode: 47b99...e13

God 

Anonymkode: 3a6d6...968

AnonymBruker
Skrevet
Ingens mentula skrev (2 minutter siden):

med bremykt

Vanlig Bremykt blir også hardt i kjøleskap, ja. Men det kom en ny variant i 2018 med mer olje; Bremykt Mykere. Denne blir ikke hard. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanlig Bremykt blir også hardt i kjøleskap, ja. Men det kom en ny variant i 2018 med mer olje; Bremykt Mykere. Denne blir ikke hard. :)

*blir ikke like hard, skulle det stå

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bremykt blir jo steinhardt.

Anonymkode: f6911...380

Smøremykt og fint på 3 grader. Mulig jeg alltid tar bremykt mykere. Men, jeg tar alltid hånden inn å tar en gul pakke med bremykt. Samme hvilken butikk jeg er på. Sjekker aldri om det er den mykere eller ikke. Om jeg 100 av 100 ganger tar den mykere versonen, uten å sjekke, skal jeg begynne med tipping. For den oddsen er imponerende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet du om de selger store pakker av vanlig bremykt? Jeg tar alltid den største pakken, og om vanlig bremykt ikke har en stor pakke har jeg løst hvordan i alle dager jeg aldri kan ha tatt den som blir hard 😋 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...