Gå til innhold

Barnehageansatt er sur fordi jeg leverte barnet i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er nok bare sure fordi de ikke får ha ferie. 
De fleste bhg ansatte har masse ferie og ta ut og ser helst at ingen barn er i bhg i jula slik at alle kan ta ut ferie. Det er nok ikke personlig! Dere må jo på jobb dere også!

• Liker 10
Skrevet

Enig i at det er uprofesjonelt å la det gå utover dere at hun ikke vil jobbe i jula.

• Liker 32
Skrevet

Jeg skjønner de reagerer når 2 voksne ikke klarer å spare opp noen feriedager til jula, faktisk. Det er et VALG dere har tatt og ikke noe som bare skjer. 

Anonymkode: 28acf...190

• Liker 25
Skrevet

Det kom sikkert uheldig ut. Den ansatte synes sikkert synd på barnet som ikke får juleferie som så mange andre. Men kan man ikke, så kan man ikke... Slik er det bare.

Anonymkode: 04060...0b3

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner de reagerer når 2 voksne ikke klarer å spare opp noen feriedager til jula, faktisk. Det er et VALG dere har tatt og ikke noe som bare skjer. 

Kanskje ts har spart feriedagene i romjulen når barnehagen er stengt?🤔

Anonymkode: 0af04...0fe

• Liker 25
Skrevet
Fie92 skrev (6 minutter siden):

De er nok bare sure fordi de ikke får ha ferie. 
De fleste bhg ansatte har masse ferie og ta ut og ser helst at ingen barn er i bhg i jula slik at alle kan ta ut ferie. Det er nok ikke personlig! Dere må jo på jobb dere også!

De har vel ikke mer ferie enn andre yrkesgrupper. Men det tas gjerne ikke inn ferievikarer. Så jo flere som må være på jobb i romjula (ofte fordi det kommer barn som strengt tatt ikke trenger å være i barnehagen i julen) jo flere dager med redusert bemanning andre deler av året hvor det gjerne er fullt opp med barn. 

Dette burde en del foreldre tenke på. 

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje ts har spart feriedagene i romjulen når barnehagen er stengt?🤔

Anonymkode: 0af04...0fe

Ikke alle barnehager er stengt i romjulen. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De ansatte i en bhg har ikke noe med å bli sur fordi de må jobbe. De har en jobb. Hvis de ikke liker å jobbe når det er jobb så får de velge å jobbe et annet sted eller?

Og hvis f.eks TS og mannen jobber innen helse - eller butikk eller slike typer jobber.. så er det ikke bare-bare å jobbe seg inn. 

Anonymkode: 96096...5e7

• Liker 43
Skrevet

Uff, hver gang jeg leser om barnehager her på kg blir jeg ekstra glad for vår barnehage

vi har ikke hatt antydning til press på dette, bare god stemning når vi hentet og leverte til vanlig tid i dag😊 det er da helt normalt å gå på jobb 20-23.desember👍🏻

Anonymkode: f8511...8a0

• Liker 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...