AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Har dere noen gang vurdert å dumpe kjæreste/samboer pga. utålelige svigerforeldre? Hvor ille var de i så fall da? Anonymkode: 0b232...f6c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Ja, og det burde jeg ha gjort med en gang kg eg begynte å tenke tanken. Det var ekstremt mye manipulering og krav. Stod man ikke tilgjengelig for å hjelpe dem med ting på fem minutters varsel ble man regelrett mobbet og utfryst Anonymkode: ee6c7...e2e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Ikke helt sånn, men dumpet han fordi han ikke sto opp for meg når jeg ble mobbet av de. Anonymkode: 89465...213 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Eksen har en veldig slitsom og kontrollerende mor. Hun får tvangstanker på meg og barnet og det å ha kontroll. Det er mye opp og ned humør og krangler å se tilbake på, og jeg tenkte at det ville være deilig å være fri fra det. Men hun sleit så klart med tvangen når vi skilte oss og begynte å ringe meg strategisk. Tror hun følte veldig mye på å "gå glipp av" uka barnet var hos meg. Så det er ikke bare bare å gå ifra noen med vanskelige foreldre. Anonymkode: 94967...533 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Har noen ganger savnet å ha en kjæreste med normale foreldre som kan stille opp og hjelpe og være foreldre, da jeg har en svigermor der det kun går andre veien og slik har det vært siden kjæresten min var barn. At det er han som må passe på henne og veldig mye som er galt hele tiden. Slitsomt og jeg synes ikke hun behandler ham bra, men hun er eneste familie han har. Samtidig så er det jo greit å slippe en giga svigerfamilie jeg må besøke, dra i selskap hos, bli kjent med osv da jeg ikke er sånn supersosial og har nok med egen (liten) familie.. Anonymkode: 76ad9...038
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Hvis de hadde vært veldig giftige, og det ikke gikk an for meg å unngå de og giften deres, så hadde jeg slått opp ja, og fortalt hvorfor. Hvis typen da hadde valgt å bryte kontakten med dem, helt på eget initiativ, og pga at han selv også synes de var giftige, så hadde jeg ikke slått opp like vel. Jeg hadde aldri gitt noe ultimatum som innebar at han måtte velge bort sin egen familie for å være med meg. Anonymkode: 1a8f6...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå