AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Blir satt igang neste uke og har litt stor baby i vente. Jeg føler meg mørbanket innvendig magen. Og det er konstant vondt med kynnere og når barnet beveger seg. Har født tre ganger før men føler virkelig at barnet er større. Mulig psysisk. Men jeg er så sliten og det er tungt å puste. Må ta varm dusj for å lindre magen .. er det vanlig? Kan ikke huske hatt det sånn før ... Anonymkode: 4b6be...c3b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Var sånn med begge mine. Ble ekstra motivert til å få barnet ut 😅 Anonymkode: 6063b...e82
Kassiopeia8 Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Ja, jeg hadde det slik siste par tre ukene. Vondt når babyen bevegde seg. Var en stor baby og født i 42+0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Blir satt igang neste uke og har litt stor baby i vente. Jeg føler meg mørbanket innvendig magen. Og det er konstant vondt med kynnere og når barnet beveger seg. Har født tre ganger før men føler virkelig at barnet er større. Mulig psysisk. Men jeg er så sliten og det er tungt å puste. Må ta varm dusj for å lindre magen .. er det vanlig? Kan ikke huske hatt det sånn før ... Anonymkode: 4b6be...c3b Helt helt normalt. Kroppen går gjennom det tyngste i siste trimester så det er helt normalen. Men sørg for at du kjenner etter hvis det blir itnense smerter eller uutholdig og takle helsa utover dagen eller kvelden. Husk at for hvert eneste år så sliter kroppen mer. Det er alderdommen ikke fordi vi er kvinner. Forsøk og senke skuldrene så godt du kan og pust. Rolig. Langsomt. Ikke så mye brå bevegelser. Få gubben til å hjelpe deg ut senga sofaen osv. Jeg elsker også å dusje mdd baby i magen det lindrer hele kroppen og meg for stress. Men det er normalt. Du har født 3 flotte barn tenker jeg så det blir litte grann tøffere for hver man lager. Husk at hormonene dine. Blod. Nerver. Ryggrad. Skjelett. Alt henger sammen. Og alt er på en måte koblet med dette lille nurket for at den skal overleve. Jeg sier bare hold ut og stå på. Dette greier du baby mama ❤️ ikke lenge igjen nå. Men et godt tips. Forsøk og sove! Send barna til mamma en stund eller be pappa passe dem. Du trenher søvn må mer enn noe annet 👍 Anonymkode: 5d973...b09
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Ja.. Siste tiden var nærmest uutholdelig, kan fortsatt ikke tro at jeg kom meg gjennom det. Det var en befrielse å kunne ligge på ryggen OG puste etter fødsel. Anonymkode: f1ead...83c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå