Gjest eeee Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Hjeelp.. har kjøpt webcam for first time in my stupid life.. ANER IKKE...har installlert det..men finner ikke et stedd å plugge inn ubsl eller hva det heter..den kabelen...billig greie til 149..noen som vet hvorfor? finnes dette stedet på alle stasjonære pcer??
ADHDmann Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 På baksiden av PC'en. Gammel PC ingen USB kontakt - da må du kjøpe et USB-kort. Kan de være opptatt av mus/tastatur? I så tilfelle må du kjøpe en USB-hub slik at du får flere utganger.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 bei ikke opptatt av mus eller tastatur..der er det runde greier..denne er nærmest firkantet..og liten... usb KORT?? KORT??HVOR putter man det da... tror ikke webcam er noe for meg..en dum blond kjerring...eoirelw
ADHDmann Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Høres ikke ut som du har USB. Kontaktene er enten på baksiden eller fremme (av og til under et lokk) Har du ikke USB, da må du kjøpe et kort. Da må du skru opp PC for å installere dette. Du kan ev. snakke med noen på butikken der du kjøpte kameraet.
Cronos Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 USB, heter den, ja, og de ser slik ut (helt til høyre er det 2 stk.): usb-porter Ledningen fra cam'et ser ca slik ut: usb-kabel Plugg den i. Men HUSK Å INSTALLERE SOFTWARE FØRST (det fulgte sikkert med en cd... sett i den og følg anvisningene på skjermen).
AUF Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Jeg har ikke USB på min stasjonære. "heldigvis" visste jeg dette før jeg tenkte på å kjøpe ting til maskina, men det finnes jo sånn kort som noen her sier. Veldig enkelt å installere. Bare å skru av dekselet på maskina, og skru det fast slik de andre kortene der inne er. Og vips, så har du USB-port. Kjekt å ha til andre ting også det! Digi-kamera f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå