Gå til innhold

Jeg overdriver deodorant påføringen, prøver å avvendes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært redd for å lukte svette, selv om jeg aldri har fått bemerkninger eller lignende. Er vel bare noe psykisk hos meg.

Uansett, så merker jeg at jeg overdriver deodorant påføringen, med altfor mange drag og lag. Jeg tar også deodorant for langt ut på sidene av armhulen. Blir fort veldig klissete 😕

Prøver å jobbe med dette nå og tar maks 2 drag (opp og ned med deo) pr. område. Føler dette er for lite, eller er det normalt? Har noen noen gode råd? Vet at innlegget er helt latterlig, men har innsett at dette faktisk er et problem for meg 😳

Anonymkode: 35149...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke prøve deg litt frem når du ikke skal så mye ut, som i helger? Det ville jeg gjort, og svette er jo enkelt å lukte, så du vil ha grei kontroll på om du har påført nok eller ikke.

Anonymkode: 1d965...189

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke prøve deg litt frem når du ikke skal så mye ut, som i helger? Det ville jeg gjort, og svette er jo enkelt å lukte, så du vil ha grei kontroll på om du har påført nok eller ikke.

Jo, jeg må bare prøve på det ❤️

Bare litt nysgjerrig på hvor mye andre bruker, for det normale burde jo holde. Lukter ikke svette av folk flest :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, jeg må bare prøve på det ❤️

Bare litt nysgjerrig på hvor mye andre bruker, for det normale burde jo holde. Lukter ikke svette av folk flest :)

Jeg bruker ikke så mye, men det spørs litt om det er rollon eller deostick. Bruker jeg deostick som er litt stor, så blir det en gang ned og opp, og føler det nok er i overkant egentlig, men det blir ikke så mye at det blir klissete. Lukter sjeldent svette da, med mindre jeg har gjort noe veldig krevende fysisk - og da tror jeg neppe at noen deo egentlig ville hjulpet så mye 😄 

Det er jo enkelte som sliter mye med svette, men føler du at du er en av dem? Altså, som sliter med mye svette og lukt? Da er det mange råd å få der ute. 

Men om du "bare" er redd for å lukte, så tenker jeg det å bare prøve seg frem med reduserte mengder kan være en grei tilnærming.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg bruker ikke så mye, men det spørs litt om det er rollon eller deostick. Bruker jeg deostick som er litt stor, så blir det en gang ned og opp, og føler det nok er i overkant egentlig, men det blir ikke så mye at det blir klissete. Lukter sjeldent svette da, med mindre jeg har gjort noe veldig krevende fysisk - og da tror jeg neppe at noen deo egentlig ville hjulpet så mye 😄 

Det er jo enkelte som sliter mye med svette, men føler du at du er en av dem? Altså, som sliter med mye svette og lukt? Da er det mange råd å få der ute. 

Men om du "bare" er redd for å lukte, så tenker jeg det å bare prøve seg frem med reduserte mengder kan være en grei tilnærming.

Takk for tiden din ❤️ Nei, jeg er nok ikke blant de som sliter med overdreven svette eller lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...