Blomsterenka Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Hvorfor må ting flyttes fra generell debatt til annet??? Hva er definisjonen på "ikke generelt??" Eller stoler ikke mammaer og moderatorer på at generelt kan innebäre ting for andre som ikke betyr det samma som for dem selv?m (unnskyd for min svenska no, jeg snakker ikke svensk men jeg leser svensk - så ---) Men hvorfor flyttes f.eks min greie om hvordan klare seg i russland under samliv - det burde jo flyttes under ökonomi???!!! F.eks.'
Gjest Bellatrix Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Var ikke spørsmålet om du måtte gifte deg og hvordan det ville være å være gift med en russer?
Blomsterenka Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2005 Mjoda Fight, men jeg Må ikke gifte meg - og jeg må ikke noe som helst... Men min störste frykt var ökonomi og juridiske hindringer - ikke romantikk... (lol) Og - vel det var ment som et spörsmål generelt
Mette Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 (endret) Generellt er et generellt forum og her legges det inn ting og tang, noe passser veldig godt her, takk og lov så har jeg noe å lese på Andre ting flyttes ut, dette gjør vi ikke for å være slemmme tvert i mot. Hvis vi tror/ mener at tråden får bedre respons en plass i forumet den passer bedre inn, ja da flytter vi. Mest for deres del, slik at dere kan få bedre respons og litt for at ikke forumet skal bli så rotet. Mye av det som legges inn her, er det egne grupper for i forumet, og da flyttes det selvfølgelig dit. Remyline Moderator Endret 9. august 2005 av Remyline
Blomsterenka Skrevet 9. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2005 'AHA SI SI... REMYLINE... Nu har ni innrömt at ni leser det kgs befolkningsgruppe skriver!!??? Båda två... Jasså, du leser, blir lett om humöret og senker oss nedom med skutorna??? i 1867 dödas - mange- men sidan jeg er avslört så har jeg råkat lesa litt historia - 5 og 6 november kom det en höststorm - og på váneren, der også min onkel (mafia self) dödats, - der - dom - dödats in 1867, 5 och 6 novem¨ber, o ver hundre båter gikk ned... på to dager... (så svenskan har ikke kun hatt gode dager...)
Hu i Svingen Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 'AHA SI SI... REMYLINE... Nu har ni innrömt at ni leser det kgs befolkningsgruppe skriver!!??? Båda två... Jasså, du leser, blir lett om humöret og senker oss nedom med skutorna??? i 1867 dödas - mange- men sidan jeg er avslört så har jeg råkat lesa litt historia - 5 og 6 november kom det en höststorm - og på váneren, der også min onkel (mafia self) dödats, - der - dom - dödats in 1867, 5 och 6 novem¨ber, o ver hundre båter gikk ned... på to dager... (så svenskan har ikke kun hatt gode dager...) ← Ho ho, du får sagt det, ja Men er enig i at tråden din ikke burde legges på samliv. Den handlet jo om alt mulig annet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå