AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Måtte bare skrive noe her for jeg føler meg så alene og ensom angående dette... Jeg og mannen min har flyttet fra Vestlandet til østlandet begynnelsen av dette året fordi min man ikke trivdes på Vestlandet der jeg kommer fra.. Jeg har veldig godt forhold til min familie så det var veldig tungt å flytte fra de😟 Vi har nå kjøpt oss leilighet og det er bare oss 2 og en hund. Jeg og svigermor går ikke så veldig godt ilag siden hun er ganske frekk i væremåten noe jeg bare ikke orker. Men min ene svigersøster ble jeg så god venn med når vi kom hit, men nå virker det ikke som hun bryr seg lenger siden hun er gravid nå og skal ha barn om 2 måneder.. Nå bryr hun seg bare om å besøke hennes søster men hennes barn..snakker ikke om annet enn baby, noe som er tungt for meg siden jeg og min mann har prøvd å bli gravid lenge nå... D Og det eneste hele svigerfamilien ser ut til å bry seg om er de som har barn eller skal ha barn.. De kjører ofte forbi her men kommer aldri innom.. Jeg og min mann prøver å bli gravid selv, men jeg vil ikke at alle plutselig skal komme løpende når jeg får barn, noe jeg føler kommer til å skje... Hvorfor er vi ikke viktige selvom vi ikke har eller har barn på vei enda? Jeg aner ikke hvordan jeg skal trives her for vi blir ikke inkludert i noe, og jeg blir så lei meg og oppgitt.. Hvordan skal det gå fremover når vi bare er så å si oss 2 hele tiden utenom noen andre 😔 Hilsen en veldig lei dame... Anonymkode: d16a2...2c8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Det var da veldig til sutring. Kan du ikke få deg noen venner? Anonymkode: dcb53...49d 4
SoWhat? Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Ber du dem til dere da? Det kan være at de syns det er vanskelig iom at de er gravide og har barn iom at dere prøver. Noen er jo sånn. Endret 22. desember 2020 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Ja jeg ber dem til meg, min svigersøster har sagt flere ganger at du skal komme men så ender det alltid opp med at hun sier at hun ikke kan likevel.. Ja det er vel kanskje sånn 🤷♀️ Det er ikke så lett å skaffe seg venner når man er helt ny på et sted og jeg er ufør i tillegg. Anonymkode: d16a2...2c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå