Gjest lillepersille123 Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg har snørrete/tett nese. Hatt det i noen dager. Ikke dårlig ellers. Er det vanlig med corona? Leser så forskjellig. Hva var deres første symptomer?
kvinneguide Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Ser ikke ut som det er så mange smittede som vil stå frem her så du kan jo sjekke ut denne: 2
Gjest Linny111 Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Jeg følte meg litt rusk i halsen og brystet i noen dager, så ble jeg mer og mer slapp. Lå i sengen med lite energi en dag, så begynte jeg å føle meg litt tungpustet. Jeg kunne ikke trekke pusten dypt, føltes det som. Det varte i én dag. Samme dag mistet jeg lukt- og smakssans HELT. De begynte å komme tilbake etter fem dager ca. Var aldri snørrete eller tett i nesa over hodet.
Gjest lillepersille123 Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Linny111 skrev (12 timer siden): Jeg følte meg litt rusk i halsen og brystet i noen dager, så ble jeg mer og mer slapp. Lå i sengen med lite energi en dag, så begynte jeg å føle meg litt tungpustet. Jeg kunne ikke trekke pusten dypt, føltes det som. Det varte i én dag. Samme dag mistet jeg lukt- og smakssans HELT. De begynte å komme tilbake etter fem dager ca. Var aldri snørrete eller tett i nesa over hodet. Tusen takk
Gjest lillepersille123 Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 kvinneguide skrev (15 timer siden): Ser ikke ut som det er så mange smittede som vil stå frem her så du kan jo sjekke ut denne: Takk!!!
Anbefalte innlegg