Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som trodde alt var fint med han. Under 30, men han har langsomme svømmere.

Har noen erfart det med sin mann og blitt gravide naturlig? Føler at alt bare går rundt nå :-((

Anonymkode: 7adc8...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit at faren min måtte slutte å røyke i hvertfall. 

Anonymkode: ea051...d34

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Veit at faren min måtte slutte å røyke i hvertfall. 

Anonymkode: ea051...d34

Han røyker ikke (aldri røykt), drikker svært lite alkohol ( 2 ganger i året hvor han tar seg et glass vin) og er ellers veldig aktiv og sunn. Så vet ikke om det er håp for oss. Vil gjerne høre erfaringer om noen har klart å forbedre?

Vi har fått legetime om 4 måneder..kjennes ut som en livstid. 

Skrevet

Leste om ei her inne som hadde foret mannen på q10. Etter noen måneder og nye sædtester var det mer liv i svømmerne :)

Anonymkode: 8f9f2...cd2

Skrevet

Tar han varme bad, eller bruker veldig varmt vann i dusjen?

Anonymkode: 8d65c...d8f

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det første dere kan gjøre er å starte med tilskudd. Mannen din bør ta et multivitamintilskudd, Omega-3 (tran), 1g C-vitamin og Q10. Dette kan gi en større bedring på 3 måneder ettersom det tar ca 3 mnd å modne sædceller. Det er mye god forskning som viser god forbedring med spesielt Q10 og C-vitamin. Sæd har ofte forbedringspotensiale.

Q10 kan du kjøpe på babyplan.no https://babyplan.no/produkter/kosttilskudd-til-mannen/b-daddy/

Resten finner du på apoteket :)

Og som flere nevner her så bør han unngå å dusje eller bade i veldig varmt vann. Maks 35 grader.

Endret av Sermina
  • Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar han varme bad, eller bruker veldig varmt vann i dusjen?

Anonymkode: 8d65c...d8f

Nei, han takler ikke varme 😞 

Skrevet
41 minutter siden, Sermina said:

Det første dere kan gjøre er å starte med tilskudd. Mannen din bør ta et multivitamintilskudd, Omega-3 (tran), 1g C-vitamin og Q10. Dette kan gi en større bedring på 3 måneder ettersom det tar ca 3 mnd å modne sædceller. Det er mye god forskning som viser god forbedring med spesielt Q10 og C-vitamin. Sæd har ofte forbedringspotensiale.

Q10 kan du kjøpe på babyplan.no https://babyplan.no/produkter/kosttilskudd-til-mannen/b-daddy/

Resten finner du på apoteket :)

Og som flere nevner her så bør han unngå å dusje eller bade i veldig varmt vann. Maks 35 grader.

har lest litt om sink..

3 måneder... :( og selv da er sikkert sjansen liten. Er så negativ nå men dette gjør så vondt. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

har lest litt om sink..

3 måneder... :( og selv da er sikkert sjansen liten. Er så negativ nå men dette gjør så vondt. 

3 mnd er ikke så lenge, du har god tid! Alt skjer når det er ment, pust med magen. Anbefaler meditasjon på det sterkeste - stress og nedstemthet gjør deg mindre mottakelig, så det er det siste du behøver når han allerede har langsom sæd.. Masse lykke til, dere kommer snart til å ha en voksende mage, det er jeg sikker på!

Anonymkode: 7451c...79e

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

3 mnd er ikke så lenge, du har god tid! Alt skjer når det er ment, pust med magen. Anbefaler meditasjon på det sterkeste - stress og nedstemthet gjør deg mindre mottakelig, så det er det siste du behøver når han allerede har langsom sæd.. Masse lykke til, dere kommer snart til å ha en voksende mage, det er jeg sikker på!

Anonymkode: 7451c...79e

❤️❤️❤️❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

har lest litt om sink..

Sink er også viktig, så derfor bør han ta en multivitamintilskudd med alt i tillegg til omega3, q10 og høydose C vitamin. Dette kan mer en doble bevegligheten til sæden og mulig det kan være nok til å dere slipper prøverør. 3 måneder virker lenge, men begynn i dag så angrere dere iallefall om 3 måneder fra nå.

• Liker 1
Skrevet

Send meg en melding om du vil ha en sukseehistorie TS

Skrevet

Hvis dere begge er under 30 så er det jo langt fra noen krise å vente noen få måneder på legetime. Er jo ikke som om alle eggene dine kommer til å plutselig falle ut 10-15 år før tida :)

Anonymkode: 6e9e7...a55

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dere begge er under 30 så er det jo langt fra noen krise å vente noen få måneder på legetime. Er jo ikke som om alle eggene dine kommer til å plutselig falle ut 10-15 år før tida :)

Anonymkode: 6e9e7...a55

Vil barn ha flere/mange barn er det litt krise og vondt jo 😞 

Skrevet

Sykler han? Det kan påvirke fertilitet.

Anonymkode: 7910b...f7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har noen erfart det med sin mann og blitt gravide naturlig? Føler at alt bare går rundt nå :-((

Oppsøk funksjonell medisin i Oslo eller Trondheim, der vil han få god hjelp og orden på sæd kvaliteten sin.

Vet om en som sverger til Anthony william medical medium og hans råd til å få orden på ubalanse i kroppen. 

Anonymkode: 8dc43...184

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sykler han? Det kan påvirke fertilitet.

Anonymkode: 7910b...f7e

nei, han gjør ikke det. Han har hatt testikkelretensjon som ung og ble operert som 9-10 åring. Han husker svært lite av det.  

Er det noen solskinnshistorier her, har noen blitt gravide naturlig ved et mirakel? Har bedt legen om å sende over resultatet så vi kan se det på papir. Vi får innkallelse neste år, men det kan jo ta noen måneder..igjen. Føler vi bare venter og venter..vet det er andre som har det langt tøffere men æsj altså.

Skrevet

Får til mine barn, fikk beskjed om at hans sperm var så dårlig, at han ville ikke klare å lage barn på den naturlige måten. Både veldig lavt antall, flesteparten døde eller deformerte. Vi har 2 barn, laget på den naturlige måten. Jeg hadde og 2 SA. Legen mente det var et mirakel. Og han tok prøver flere ganger, og supermenneske var like elendig.

Anonymkode: 23d60...b86

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Får til mine barn, fikk beskjed om at hans sperm var så dårlig, at han ville ikke klare å lage barn på den naturlige måten. Både veldig lavt antall, flesteparten døde eller deformerte. Vi har 2 barn, laget på den naturlige måten. Jeg hadde og 2 SA. Legen mente det var et mirakel. Og han tok prøver flere ganger, og supermenneske var like elendig.

Anonymkode: 23d60...b86

takk for håp ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min samboer fikk denne beskjeden da han var 25 år. At det var lite sannsynlig at vi kunne få til barn selv. Vi gikk først gjennom ivf, ble gravide med en gang, har en gutt på snart 2 år😊 

Men, nå.. Har vi klart å bli gravide av oss selv.. Er 9 uker +3 dager på vei❤ Vi ble veldig overrasket 🙈 Så det kan faktisk skje😁 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...