AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hei, jeg er hetero men fantaserer om sex med en jente. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem, da jeg ikke er vant å sjekke opp jenter. Tiltrekkes vanligvis ikke av venninner liksom. Noen som har noen gode tips å dele? Anonymkode: 56f7d...9af
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Ingen gode tips å komme med. Det finnes jo egne nettsider som du kan huke av for jenter på. Bare man er ærlig og ikke lurer en som faktisk er lesbisk, så er det jo en grei inngangsport. Anonymkode: c11c1...8b4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er hetero men fantaserer om sex med en jente. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem, da jeg ikke er vant å sjekke opp jenter. Tiltrekkes vanligvis ikke av venninner liksom. Noen som har noen gode tips å dele? Anonymkode: 56f7d...9af Gjør det samme som når du sjekker opp gutter. Anonymkode: 9b5a9...537
Lene83 Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Har sett på noen av disse nettsidene.. men syntes det var vanskelig å navigere i alt. Har ikke avklart heeelt med typen enda, og ville liksom ikke ha profile/ betale for å chatte overalt. Jeg klarer bare ikke slutte å fantasere om sex med jenter, og nå vil jeg bare leve den ut. Skal ikke være lett. Endret 22. desember 2020 av Lene83
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Lene83 skrev (4 minutter siden): Har sett på noen av disse nettsidene.. men syntes det var vanskelig å navigere i alt. Har ikke avklart heeelt med typen enda, og ville liksom ikke ha profile/ betale for å chatte overalt. Jeg klarer bare ikke slutte å fantasere om sex med jenter, og nå vil jeg bare leve den ut. Skal ikke være lett. Haha, så typisk hetero! Hvis du synes det er omstendelig allerede før sex, så har du litt i vente når du skal knulle en dame.. Anonymkode: 9b5a9...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå