AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hei! Er i uke 39. Har de to siste dagene vært sykt sliten og slapp. Orker ikke gjøre noen ting. Før dette har jeg hatt en del overskudd og ryddet og vasket og styra på masse. Er det flere som opplevde/opplever dette så nærme fødsel? I tillegg føler jeg hyppige kynnere har avtatt, som jeg også synes er merkelig.. Anonymkode: 5ea6b...fb1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Kan jo kanskje være Merket ikke noe til det for min del. Var som en vanlig dag og plutselig sa det plopp i magen og vannet gikk. Men hvis du har stått på mye i det siste, så er det kanskje kroppens måte å si fra at det er greit å ta det litt rolig nå den siste tiden Anonymkode: ec3c3...e0f 1
Gjest Traktorkusken Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Jeg var ekstremt sliten og slapp rett før jeg fødte i oktober/november
Nerine_ Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg har ikke følt meg noe annerledes før mine fødsler🙂 2
Rem Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Før forrige fødsel var jeg helt pigg. Var på st.hans feiring med heile familien dagen før. Ingen trodde på at fødselen startet bare få timer etter dette. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Jeg ble veldig slapp kvelden før, var slapp og sliten hele den uka. Klarte ikke ordne og styre like mye som før, så heldigvis hadde samboer tatt seg av husvasken når jeg og baby kom hjem 😅 kvelden før fødsel klarte jeg bare å ligge i senga Anonymkode: 3b77f...229 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 Jeg ble det før begge fødsler, men det kan jo være ganske naturlig i uke 39/40. Jeg vet i hvert fall at jeg virkelig ikke merket noe til denne trangen til å rydde og ordne til babyen kom rett før fødselen, som noen av venninnene mine har beskrevet 😅 Jeg sov veldig godt siste natt før førstemann ble født, og et par timer på ettermiddagen før den siste (som ble født om natten), og jeg sov ellers elendig på den tiden. Anonymkode: b30b3...9d1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 Jeg jobbet i hagen dagen før baby kom og mens jeg gikk med kynnere/maserier, så stemte ikke for meg:) Anonymkode: 24f17...d34
GulSitron Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 Jeg hadde mye energi den dagen vannet gikk. Hadde styra og holdt på den dagen. Angrer litt på at jeg ikke tok det med ro (med tanke på at jeg kastet opp mye under fødsel og hadde mistet så mye energi at pressinga tok en evighet og mye av kreftene jeg egentlig ikke hadde.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå