Gå til innhold

Hjelp; mobil..hva er kontant..og

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteee
Skrevet

Hei !

Skal kjøpe ny mobil..ønsker jo en flippflopp mobil..er det ikke det det heter?:)

sånne som kan åpnes og lukkes..

Er ikke noen avansert bruker..men vil gjerne ha kamera, video og sms/mms..gjerne mp3 også/radio..saken er det at jeg IKKE aner hva elller hvilken mobil jeg skal kjøpe..noen som kan anbefale?trenger virkelig råd.

Problem nr 2: Var på elkjøp idag og så at de hadde forskjellige priser..

"Kontantkort" stod det et sted..hvor alle prisene var ekstreme.../LAVE...

hvorfor det? er dette vanlig kontantkort????telenor netcom feks?eller noe annet?trodde kontanttlf var dyrere enn abn tlf???

uff..trenger virkelig råd:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ta en titt her http://amobil.no/mobilsok_avansert.php Her kan du merke av for hva du ønsker av merke, form, kamera osv osv, også kommer nettstedet med forslag til passende telefoner.

2. Ang de lave prisene du så så kan det gjelde såkalte billigtelefoner som ikke har så mye under panseret, gamle modeller som de vil selge ut, eller et stort vareparti som selges som spesialtilbud. Husker du hvilken telefon det gjaldt?

Skrevet

tqakk gjest..skal prøve linken..

det var ingen gamle modeller..kun nye...forvirret !

Skrevet

Bruker du www.elkjop.no til å se priser så er det lettere å se hva utslaget i pris er om du endrer abonnement. Der står det også om mnd avgifter, ringepriser og sånn på alle de forskjellige.

Og du kan sitte hjemme i fred og ro og se.

Skrevet

skal gjøre det :)

Kan noen anbefale en klikk mobil da? :D

samsung???

Skrevet

Samsung D500 er veldig populær for tiden.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Ikke så rart at mange telefoner som selges med kontantkort er billige. Det finnes ikke dyrere måte å ringe på. Det er så mange andre abonnementer som er så utrolig mye billigere å ringe fra - særlig hvis du evner å litt kontroll over ringe- og SMSbruken din.

Skrevet

Veldig fornøyd med samsung D500 ihvertfall. Kjøpt med abonnement.

Opplever ofte at kontantkort telefoner er dyrere jeg så da er det nok noe kampanjegreier. Butikkene får mindre støtte av teleselskapene når de selger en kontanttelefon fremfor en med abonnement. Større støtte til butikken, jo mer avslag har de mulighet til å gi på telefonen.

Skrevet
Veldig fornøyd med samsung D500 ihvertfall. Kjøpt med abonnement.

Opplever ofte at kontantkort telefoner er dyrere jeg så da er det nok noe kampanjegreier. Butikkene får mindre støtte av teleselskapene når de selger en kontanttelefon fremfor en med abonnement. Større støtte til butikken, jo mer avslag har de mulighet til å gi på telefonen.

gjesten ville ha en samsung med flipp flopp som h*n så fint kalte det..... D500 er ikke en slik en. E730/E720 derimot er slike tlf'r...

se på samsung sin hjemmeside, der er alle tlf'ene....

www.samsung.no

Skrevet

Vet jo at jeg ikke har en flip flop telefon ;)

Lurte på anbefaling på klikk mobil og samsung jo. Og min klikker også :ler:

E720 er den beste av samsung flip flop tlf. Stod mellom de to da jeg kjøpte. Valgte som jeg gjorde fordi jeg liker patenten på den andre bedre og virker mer solid for meg og mitt bruk.

Skrevet

Når du har funnet ut hvilken telefon du vil ha kan du sammenligne priser på www.kelkoo.no - der kommer det opp ulike abonnementstyper også, så du kan velge det som passer best til deg. Men husk at de som oftest kommer med bindingstid, tenk deg om før du binder deg til et abonnement.

Gjest trådstartaaa
Skrevet

Greier ikke bestemme meg? :(

Er det stor forskjell på de to overnevnte KLIKK KLIKK ( :)) tlfnene???

Vil nok velge kontaktkort..enkelt og greit for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...