Gå til innhold

Er det greit at han jeg snakker med fortsatt er aktiv på dating sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en fyr i to ukers tid nå, i starten var det bare noen få meldinger her og der, men brått tok han initiativ og viste interesse og nå har han sagt han er interessert selv. 

Etter Han spurte om vi kunne snakke på tlf, og vi snakket en times tid om alt og ingenting er han blitt mer og mer interessert, spør om han kan ringe meg hver eneste dag, og som regel blir vi sittende å snakke i 2 og 3 timer hver dag. 

Vi har enda ikke møttes i virkeligheten, da vi(eller jeg) ville vente litt med det pga corona og alt, men skal møtes en gang på nyåret (han bor jo tross alt 20 min fra meg) så er ikke så langt. 

Men innimellom har jeg vært å sett om han er på på siden vi møttes på og det står han er aktiv, så han bruker jo fortsatt dating appen. Jeg har tenkt "jaja what ever" siden vi ikke har møttes en gang, men jo mer involvert vi begynner å bli hver dag jo mer rart synes jeg det er å være aktiv på på dating appen. Jeg har selvssagt ikke sagt noe om det til han, men lurer for meg selv. Vi har fått en fin kontakt over tlf og det er kjipt om han brått da går på date med noen andre også er det hade og ut med meg😅 det kan selvsagt skje, men synes jo det er utrolig kjipt. 

Hilsen k 26

Anonymkode: 384e7...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker er jo ingen ting. Dere har heller ikke møttes enda. Om han chatter med andre ville kanskje ikke det vært helt unaturlig. Han virker veldig interessert og jeg vil tro du ligger godt an, men dette er nok dessverre den kjipe fasen der man bare må finne seg i å føle seg fram og ikke helt vite hvor man har hverandre. Jeg ville prøvd å senke skuldrene og puste med magen :) 

• Liker 4
Skrevet

JA

Anonymkode: 3b7e9...6e9

• Liker 4
Skrevet

Hvis du ser han er på, så er jo du det også? Er det greit da? 

Anonymkode: a1c20...bf2

• Liker 3
Skrevet

Kommer jo an på deg. Du bestemmer. Personlig hadde jeg ikke likt det. 

• Liker 2
Skrevet

Helt innafor selv om jeg persoblig ikke liker det. Prøv å avtal et møte snart, bli kjent. 

Anonymkode: ac7d2...6fd

• Liker 1
Skrevet

Dere har aldri møttes. Det er litt tidlig å være eksklusiv, ass. 

Anonymkode: bfdbb...0f3

• Liker 4
Skrevet

Er vel greit å snakke med flere samtidig. Jeg gadd aldri å snakke med bare en om gangen. Hadde rett og slett ikke tid til det følte jeg. 

Om jeg kun skal snakke med en om gangen mister man jo mye dyrebar tid hvis det viser seg og ikke være rett med han ene likevel. 

Anonymkode: 4ddd9...40b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ser han er på, så er jo du det også? Er det greit da? 

Anonymkode: a1c20...bf2

Jeg er sjeldent på, kan gå flere dager i mellom hver gang fordi jeg trives best å bare snakke med han faktisk. Men så har jeg vært litt nysgjerrig for å se om han er på og da har jeg jo vært på

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere har aldri møttes. Det er litt tidlig å være eksklusiv, ass. 

Anonymkode: bfdbb...0f3

Snakker ikke om å være eksklusiv, og jeg har heller ikke sagt at det plager meg til han. Vet ikke helt om det plager meg heller, har bare tenkt litt på det. Nå har vi snakket hver dag i flere timer om gangen på tlf og man føler jo da en viss kontakt med mye oppfordring fra han, så dermed synes jeg det er rart da om man sveiper og ser etter andre om man allerde har en i kikkerten. Det er greit for meg, men bare stusser litt på det 

Skrevet

Selvsagt her det det. Han aner jo ikke om du vil ha ham. Husk at menn blir avvist MYE, og han har sikkert opplevd mange førstedater som aldri har blitt noe mer. Urimelig å anta at han skal droppe alt for deg så tidlig.

Anonymkode: a01d5...72a

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke orka å ha kontakt med flere på en gang, men andre har kanskje mer fritid. Han vet jo ikke om du kommer til å møte han enda, så det er vel ikke så rart om han ikke satser fullt enda.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er vel greit å snakke med flere samtidig. Jeg gadd aldri å snakke med bare en om gangen. Hadde rett og slett ikke tid til det følte jeg. 

Om jeg kun skal snakke med en om gangen mister man jo mye dyrebar tid hvis det viser seg og ikke være rett med han ene likevel. 

Anonymkode: 4ddd9...40b

De hadde du ikke hatt tid til å være en vanlig mann. Personlig har jeg aldri vært i en situasjon der jeg har hatt to matcher samtidig, men er for så vidt glad for det.

Anonymkode: 45b9a...7c9

Skrevet

Tipper han lager innlegg nå i forum.manneguiden.no og lurer på hvorfor dama er aktiv på tinder, siden han har sjekket..

Anonymkode: 1e042...0fd

• Liker 1
Skrevet

Denne praten har man vel normalt rett før mn blir sammen? Og dere har ikke møttes enda  så fallhøyden er dessverre høy. Kan være det blir med en date.

Anonymkode: 59246...9d8

Skrevet

Det er jo en sånn ting man har på den mentale sjekklisten som viser om han er tilstrekkelig interessert og tilstrekkelig investert.

Ingen vits å være lei seg for det, det er bare å avslutte kontakten dersom dette ikke er bra nok for deg.

Det sagt, det gir ingen mening at du er opptatt av at han er der, når du selv er der. 

Skrevet

Kan hende han sjekker om du også bruker den - og det gjør du jo når du er innom og sjekker. Synes du skal det litt med ro foreløpig - dere har ikke møttes enda, og alt er usikkert. Det er helt normalt å ha noen samtaler gående i starten - uten at man nødvendigvis planlegger en date med dem. 

Skrevet

Her snakka med og møtte både jeg og samboeren andre en ganske lang periode før vi fant ut hva vi ville.. Og nå er vi da altså samboere.. 

Anonymkode: 2ceb2...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...