AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg har følelser for en venninne men jeg er gift med en mann. Vi har et ok forhold og vært sammen i mange år. Ikke så spennende akurat, men det er aldri krangling eller store problemer. Venninnen min er nok veldig glad i meg men ikke på en romantisk måte. Hun er viktig for meg og ikke noen jeg kan/vil kutte ut av livet mitt. Jeg syns dette er så vanskelig. Lurer på om jeg kan fortsette å være sammen med mannen min på langsikt når jeg føler meg så skeiv. Og så lurer på om jeg kan holde et vennskap gående når jeg har forbudte følelser. Det er bare følelser. Jeg tror ikke vi kunne passet til å være i forhold med hverandre egentlig. Men hvorfor klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne da. Er det noen der ute som har erfaringer og dele? Anonymkode: 44aac...8ba
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Jeg var forelsket i en venninne, men siden jeg var i et forhold ga jeg det ikke næring og etter 1,5 år fadet det ut av seg selv. Hvor lenge har du vært forelsket da? Anonymkode: 9e4ba...832 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Over et år.... Anonymkode: 44aac...8ba
Gjest Alterego666 Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Hva føler du for mannen din? Hvor sterke er de seksuelle følelsene overfor venninnen din?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 14.32): Jeg har følelser for en venninne men jeg er gift med en mann. Vi har et ok forhold og vært sammen i mange år. Ikke så spennende akurat, men det er aldri krangling eller store problemer. Venninnen min er nok veldig glad i meg men ikke på en romantisk måte. Hun er viktig for meg og ikke noen jeg kan/vil kutte ut av livet mitt. Jeg syns dette er så vanskelig. Lurer på om jeg kan fortsette å være sammen med mannen min på langsikt når jeg føler meg så skeiv. Og så lurer på om jeg kan holde et vennskap gående når jeg har forbudte følelser. Det er bare følelser. Jeg tror ikke vi kunne passet til å være i forhold med hverandre egentlig. Men hvorfor klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne da. Er det noen der ute som har erfaringer og dele? Anonymkode: 44aac...8ba Vær ærlig med venninnen din? Og mannen? Er hun en god venninne så vil hun nok bare smile til deg og si at så fint å høre men jeg er desverre ikke intr. Eller liker menn feks. Har det vært lenge?Eller vil det gå over? Anonymkode: 45db3...d33
Hippogriff Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Selvfølgelig kan du fortsette å være gift med mannen din hvis det er det du ønsker. Man må påregne et crush innimellom når man er i et langvarig forhold, og du har ikke gjort noe galt. Spørsmålet blir derfor hva du selv ønsker å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå