Gå til innhold

Leilighetskjøp i annen by

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å kjøpe en leilighet i hjembyen og leid ut når jeg ikke er der selv.  Har nok ek og inntekt. Hva tenker dere? Legger banken seg oppi hvor jeg kjøper så lenge jeg kan betale?

Anonymkode: 6f87f...217

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kunne tenkt meg å kjøpe en leilighet i hjembyen og leid ut når jeg ikke er der selv.  Har nok ek og inntekt. Hva tenker dere? Legger banken seg oppi hvor jeg kjøper så lenge jeg kan betale?

Innerst inne, tror du banken bryr seg om hvor du kjøper leilighet? 

Skrevet

Banken bryr seg ikke, men om du ikke bor gratis eller veldig rimelig, så er det sannsynligvis dårlig butikk. Du bør regne på det.

Anonymkode: f1a7a...058

Skrevet

Banken bryr seg ikke hvor du kjøper så lenge du får finansieringen godkjent. Men fremtidig utleieinntekt får du nok ikke godkjent som inntekt dersom det var det du lurte på.

Anonymkode: 91973...046

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke meningen at det skal være lønnsomt,  men vil flytte tilbake om et par år. Vil derfor ikke kjøpe der jeg bor nå 😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke meningen at det skal være lønnsomt,  men vil flytte tilbake om et par år. Vil derfor ikke kjøpe der jeg bor nå 😊

Boligprisene skal stige en del for at det lønner jeg å kjøpe nå, fremfor å vente til du faktisk skal bo der. Men om det er noe helt spesielt som er til salgs nå, kan jeg forstå det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Boligprisene skal stige en del for at det lønner jeg å kjøpe nå, fremfor å vente til du faktisk skal bo der. Men om det er noe helt spesielt som er til salgs nå, kan jeg forstå det.

Er av og til noe helt spesielt, ja. Så er hypotetisk enn så lenge 😄

Skrevet

Husk at du må skatte av leieinntektene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...