MortenMinstelønn Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Der hvor jeg jobber nå er det en kvinne som har blikk for meg. Det er nesten ikke umulig å se det. Hun kler seg plutselig slik jeg en annen dag forklarte hva jeg syntes var fint. Og det smelter hjertet mitt når hun kommer inn med en slags variant av akkurat det. Ikke at jeg forventet at hun skulle kle seg pent, men når hun først gjør det så blir jeg et lett bytte. Jeg liker henne. Hun kjenner til mye av fortiden min og har ingen problemer med den. Jeg bare vet at jeg er min egen verste fiende og vil ikke ødelegge noe for en uskyldig kvinne. Jeg er usikker på om jeg fortjener henne. Hun ser på meg når hun kan og vi er nødt til å finne ut av dette her. Jeg jobber utenfor Bergen og hun er i forsvaret. Vant til direkte tale. Jeg vil ikke ødelegge dette ved å trå feil. Jeg bare vet at jeg kan bli ganske mørk og introvert. Jeg vil ikke at hun skal oppleve den siden. Ikke nå. Endret 22. desember 2020 av MortenMinstelønn
Gjest theTitanic Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Ikke tenk på hva du fortjener og ikke. Vil hun ha deg så får hun jo det hun ønsker seg. Du er et voksent menneske som selv vet forskjellen på rett og galt. Du vet hva urimelighet er. Så om du tenker to ganger og ikke lar impulsivitet, sinne, trass og kjepphester ta innersvingen på de rasjonelle avgjørelsene du faktisk er mentalt godt nok utrustet til å kunne ta, så vil dette kunne gå helt fint.
Hippogriff Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Så hyggelig Tenker at bare den som tør satse, kan vinne. Ville gitt deg to tips: Ikke bruk energi på å vurdere om du fortjener henne. Det er skikkelig slitsomt og turn off. Din jobb er å vurdere om du vil ha henne, så overlater du til henne å finne ut om hun vil ha deg. Det andre er det du kaller mørk og introvert side. Vær så åpen og ærlig som mulig til henne om hvordan dette vil påvirke forholdet deres. Så vet hun hva det skyldes, og slipper å spekulere i om det er henne eller forholdet det er noe i veien med. Lykke til - kos deg! Endret 22. desember 2020 av Hippogriff
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Du bør ikke legge an på en ansatt, nei. Anonymkode: f6193...169 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå