Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nervøs. Er er 10+1 med tvillinger. Og har ikke vært skikkelig kvalm siden 9+1, da kastet jeg opp for første gang. Var litt uggen 9+2, og litt uggen da jeg tok av sea band en kort periode 9+6. Har ellers hatt på sea-band siden 8+0, da hadde jeg endel dager jeg lå mye pga kvalme. 

Jeg har ikke vært SÅ kvalm, som nevnt kaster opp bare en gang.. Forrige svangerskap var jeg litt kvalm en uke eller to, kastet aldri opp.. 

Jeg hadde en SA i sommer, men det skjedde allerede uke 5/6. 

Jeg var på TUL 9+0 og da så alt bra ut. Ble målt til 8+5, men holder meg til menstermin enn så lenge tenker jeg. 

Jeg kjenner mye stikninger, og håper det er livmor som vokser fordi de små vokser 🙈 men jeg er likevel nervøs 😬😬 

Har fortsatt ømme brystvorter.. De er ingen endring på siste uken.. Og er veldig trøtt.. 

Jeg er vel egentlig bare ute etter betryggende ord 😶😶 

Anonymkode: bbe35...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er nervøs. Er er 10+1 med tvillinger. Og har ikke vært skikkelig kvalm siden 9+1, da kastet jeg opp for første gang. Var litt uggen 9+2, og litt uggen da jeg tok av sea band en kort periode 9+6. Har ellers hatt på sea-band siden 8+0, da hadde jeg endel dager jeg lå mye pga kvalme. 

Jeg har ikke vært SÅ kvalm, som nevnt kaster opp bare en gang.. Forrige svangerskap var jeg litt kvalm en uke eller to, kastet aldri opp.. 

Jeg hadde en SA i sommer, men det skjedde allerede uke 5/6. 

Jeg var på TUL 9+0 og da så alt bra ut. Ble målt til 8+5, men holder meg til menstermin enn så lenge tenker jeg. 

Jeg kjenner mye stikninger, og håper det er livmor som vokser fordi de små vokser 🙈 men jeg er likevel nervøs 😬😬 

Har fortsatt ømme brystvorter.. De er ingen endring på siste uken.. Og er veldig trøtt.. 

Jeg er vel egentlig bare ute etter betryggende ord 😶😶 

Såvidt jeg har lest er det helt normalt at symptomene dabber litt av rundt uke 10 :) jeg var sporadisk kvalm gjennom hele første trimester. Enkelte dager skikkelig kvalm, andre dager helt fin. Så tror det er helt vanlig at det kommer og går :) 

Anonymkode: 8ee78...df6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Såvidt jeg har lest er det helt normalt at symptomene dabber litt av rundt uke 10 :) jeg var sporadisk kvalm gjennom hele første trimester. Enkelte dager skikkelig kvalm, andre dager helt fin. Så tror det er helt vanlig at det kommer og går :) 

❤️❤️ Takk for svar! 

Jeg er forsåvidt klar over dette.. Men hører fra alle at det er mer kvalme etc med tvillinger 😬 tror ikke jeg hadde vært så nervøs om det bare var en..  🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

❤️❤️ Takk for svar! 

Jeg er forsåvidt klar over dette.. Men hører fra alle at det er mer kvalme etc med tvillinger 😬 tror ikke jeg hadde vært så nervøs om det bare var en..  🤔

Skal ikke si noe jeg altså, var nervevrak selv frem til OUL, og jeg har bare én i magen 😄 Men tenker at siden alt var fint på TUL for kort tid siden, så er det mest sannsynlig fint nå også 🥰 Og du har jo symptomer - både ømme bryst, stikninger og trøtthet ❤️ Aller mest  sannsynlig vokser de og gror helt perfekt der! 

• Liker 1
Skrevet

Du må huske at "alle" ikke er deg og ditt svangerskap. 

Det er helt normalt at symptomene gir seg litt rundt uke 10, uansett om det er en eller fler. 

Anonymkode: c1ebe...177

• Liker 1
Skrevet

Var ca da kvalmen gav seg for min del 😊

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere ❤️ 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...